Přidejte komentář
Před vložením komentáře si prosím přečtěte následující pokyny
Přidáním názoru - příspěvku se zavazujete dodržovat tento Názorový kodex:
- Příspěvek nesmí obsahovat prokazatelně protiprávní obsah (odkazy na warez, navádění k třídní, náboženské nebo národnostní nesnášenlivosti apod.)
- Příspěvek neobsahuje spam (nevyžádané reklamní sdělení a odkazy)
- Příspěvek neobsahuje vulgarity
V případě pochybností o vhodnosti příspěvku rozhoduje názor redakce, příspěvky neodpovídající kodexu mohou být vymazány.
Re: Motivace, motivace, motivace...
Dobrý den, paní Wizurová. Souhlasím s tím, že zajímavou a dlouhodobě udržitelnou formou motivace je správné prostředí. A to nemusí být ani drahé, jako kupování "nástrojů" a teorií, jak lidi motivovat. Možná něco bude stát změna prostředí, ale zbytek je na lidech. Vámi zmíněného zamyšlení bych rád dosáhl třeba tímto článkem. Často nás práce nasměruje a nutí neustále jet vpřed po naplánovaných kolejích. Často v takovémto nastavení manažeři nakupují, co jim přijde pod ruku, protože v nabídce zaslechnou slova, která ladí s cílem. Ano, zamyslet se, ŽÍT v týmu a celé firmě zdravé hodnosty a funkční srozumitelné vize. Nestačí o nich jen mluvit. I samotná lidskost šéfa umí lidi kolem změnit a kolegové o něm mluví kudy chodí i po změně zaměstnavatele. Kouzlo je v tom, že musíme něco změnit a dělat. Nakupování nástrojů nestačí a nepomůže. Hodně schopných lidí je připraveno jít za lákavou vizí s vhodně smýšlejícími lídry.