Přidejte komentář
Před vložením komentáře si prosím přečtěte následující pokyny
Přidáním názoru - příspěvku se zavazujete dodržovat tento Názorový kodex:
- Příspěvek nesmí obsahovat prokazatelně protiprávní obsah (odkazy na warez, navádění k třídní, náboženské nebo národnostní nesnášenlivosti apod.)
- Příspěvek neobsahuje spam (nevyžádané reklamní sdělení a odkazy)
- Příspěvek neobsahuje vulgarity
V případě pochybností o vhodnosti příspěvku rozhoduje názor redakce, příspěvky neodpovídající kodexu mohou být vymazány.
O LinkedIn to není.
Myslím, že LinkedIn nábor ani neusnadnil ani neztížil. Jak uvádíte, zpřístupnil data všem. Více tak zviditelnil přístup, který se projevuje po finanční krizi. Z uchazečů se stalo zboží. Přístup se odráží již na začátku (např. „nereaguji nevybraným“, „pár vteřin na jedno CV“, ...). Sítem propadnou kandidáti, kteří investují více energie do CV než do pracovního nasazení. Před krizí bylo těžké nalézt kvalitní lidi, protože nebyli k dispozici. Nyní jsou, ale není snadné je vyhledat. Třeba stačí jen změnit přístup. Nastavit si proces tak, aby reagovali jen relevantní kandidáti a mít tak více času na skutečný H2H přístup. Na jednom HR fóru jsem viděl, že někteří náboráři ví jak na to. Třeba se již blýská na lepší časy. Jen to začít praktikovat ;-)