Přidejte komentář
Před vložením komentáře si prosím přečtěte následující pokyny
Přidáním názoru - příspěvku se zavazujete dodržovat tento Názorový kodex:
- Příspěvek nesmí obsahovat prokazatelně protiprávní obsah (odkazy na warez, navádění k třídní, náboženské nebo národnostní nesnášenlivosti apod.)
- Příspěvek neobsahuje spam (nevyžádané reklamní sdělení a odkazy)
- Příspěvek neobsahuje vulgarity
V případě pochybností o vhodnosti příspěvku rozhoduje názor redakce, příspěvky neodpovídající kodexu mohou být vymazány.
Re: Letor?
Děkuji za názor. Snažím se najít souvislost Vašeho sdělení s mým článkem a patrně reagujete na vyjádření ohledně přímého vlivu lektora, jeho úsilí a kvalit na efektivitu vzdělávání. Máte pravdu, že demotivované publikum s nedostatkem zájmu o vzdělávání je velmi těžké cokoli naučit, avšak domnívám se, že je vždy určitý prostor i pro školitele v posluchačích potřebný zájem probudit. Souhlasím s Vaším názorem, že proces učení u dospělých je mnohem složitější, než plnění střev při výrobě jitrnic. Právě proto si myslím, že kvalita školitele není jen ve znalostech a pedagogických schopnostech a v tomto článku jsem se na tento problém pokusil podívat v mnohem širších souvislostech. Osobně jsem také zastáncem fair-play, vzájemné reciprocity a odpovídající kompenzace, aby byl lektor patřičně motivován a také náležitě odměněn za svoji náročnou a mnohdy vyčerpávající práci. Dlouhodobá win-to-win spolupráce vyžaduje od zaměstnavatele i lektora otevřenost, přátelský přístup, flexibilitu, vzájemnou přejícnost i asertivitu a jistou umírněnost.