![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Aby tým mohl pracovat skutečně efektivně, musí jeho členové důvěřovat svému vedení. Bez toho se nikdy nemohou všichni nadchnout pro společný cíl a nemohou všichni…
Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže…
Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci.…
V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy…
Na produktivitě a efektivitě práce je vždy co zlepšovat. Jestliže hledáte…
„Full-remote“, „home office“, „hybridní model“ - všechny tyto v současné…
Stali jste se manažerem nefunkčního týmu? Byli jste povýšeni do role vedení…
Poslední dobou se v odborných článcích a médiích hojně skloňuje termín „…
Potýká se váš tým s poklesem produktivity? Chcete, aby vykazoval lepší…
Ne vždy je práce manažera jenom růžová. Někdy musí manažer týmu komunikovat…
Každý manažer (a každý člověk) je trochu jiný. Přesto se dá říci, že…
Duševní zdraví, well-being, vyvážení osobního a pracovního života. To vše…
V efektivně fungujícím týmu má sice vedoucí hlavní rozhodovací roli a musí…