![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Schopnost přizpůsobovat se potřebám zákazníků a změnám trhu úzce souvisí s tím, jak rychle firmy dokáží růst a dosahovat vyšších zisků. Jak konkrétně ale budovat…
Druhá dekáda 21. století je drtivým nástupem nových technologií. Světlo…
Jako profesionálové jsme zvyklí odhadovat, co asi přijde. Někdy ale kvůli…
Najít si dokonalou práci je výzva, která v našich životech dlouho…
Negativní zpětná vazba vyvolává pocit nejistoty a někdy i strach. Vnímáme…
Manažeři již dnes dobře vědí, že omluva není slabost. Naopak může výrazně…
Během posledních 10 let byla další a další odvětví zasažena a proměněna…
Společnost i politici nám tvrdí, že čím více konzumujeme a nakupujeme, tím…
Pracovní oběd (pokud jím nemyslíme každodenní obědvání s kolegy) je v…
Mnozí lidé, kteří byli právě povýšeni nebo dostali na starost významný…
Kde je hranice mezi přínosem počítače, internetu, chytrých telefonů a…
Stres je slovo, které se už v naší kultuře pevně zakotvilo. Už nás neděsí.…
Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši…