![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jedna z definic úspěšného prodeje zní: Prodej je umění vytvářet touhu v mysli kupujícího a uspokojování této touhy tak, aby to bylo výhodné pro kupujícího i…
V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost…
Podpora nadšení pro práci znamená pro vůdce hledání smyslu a důležitosti…
Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery,…
V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť…
Obchodní vůdcové vědí, že neustále dochází ke změnám, kterým je třeba se…
Řízení změn může být obtížné bez ohledu na typ změny, která se v organizaci…
V dnešní době potřebují zaměstnanci šéfy, kteří je nasměrují k úspěchu ve…
Vzhled je pro úspěšné vůdce stejně důležitý jako jejich přístup. Tvrdí to…
Každý kancelářský pracovník ví, že porady jsou nevyhnutelné. Zároveň však…
Člověk, který neumí dostatečně naslouchat, se může připravit o celou řadu…
Evropská komise uvažuje o zavedení celounijních" pravidel pro odměny…
Pokud se člověk neumí správně chovat, nemůže očekávat slušnost z druhé…