![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Rozvíjení firemní kultury, která obsahuje běžnou zdvořilost, je důležité pro vytvoření pozitivního pracovního prostředí. To, jak nás naše emoce ovládají, není nikde…
V průběhu devadesátých let se ve světě rozšířil trend méně formálního…
Evropa v roce 2050 – na jednoho pracujícího…
Aby pracovní schůzka dopadla na jedničku, držte se několika základních…
V čase dětských prázdnin nastává nestandardní situace, kdy děti potřebují…
Podle žebříčku společnosti Board-Ex, který zveřejnil magaz&…
Profesor John Kotter z Harvard Business School je předním odborníkem na…
Asi nikdo nechce cholerického a tyranizujícího nadřízeného. Co ale takhle…
Umění diskuse je předpokladem úspěšného jednání. Nevhodný způsob komunikace…
Ať už jste začínající vůdce, zkušený profesionál nebo zástupce nejvyššího…
Obvykle se lidé nepřipravují na vyplnění prostojů a čekání například v…
To, zda vás vaše profese zcela pohltila, nelépe odhalíte na dovolené.…