Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném chování zákazníka v budoucnosti, mohou mít v určitých případech…
Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit…
Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před…
Vedoucí pracovníci dnes čelí různým, často protichůdným požadavkům na to,…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Na trhu práce je stále poptávka po ředitelích oddělení informačních…
Bez spolupráce se sítí vedoucích jednotlivých týmů nemá šéf společnosti…
Zákonitosti života ve stádu se netýkají pouze zvířat, do určité míry platí…
U efektivně pracujících lidí lze vysledovat několik společných návyků:1. **…
Vedení firmy by mělo systematickým způsobem vytyčovat cíle, realizovat je a…
Projekt management byl dlouho považován za fenomén informačních…
Schopnost k týmové spolupráci je nutná pro většinu zaměstnání. Dobrý tým…