V prvním článku jste si mohli přečíst tipy, jak zhodnotit svou schopnost přijímat správná rozhodnutí ve chvílích, kdy jde o hodně. Bylo to hlavně o tom, zda…
Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste…
Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak…
Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu…
Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém.…
Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví…
Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy,…
Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v …
Kdy nastane ten zásadní moment, který rozhodne o tom, zda váš plán změny…
Když máte při prezentaci to štěstí a jsou na vás směřovány dotazy, není čas…