Manažeři si často stěžují, že nemají na nic čas. Minimálně na řízení svého týmu by si však čas udělat měli, protože tím ve výsledku ušetří čas sami sobě. Deset kroků…
Většina manažerů věnuje minimálně část svého pracovního dne práci na…
Při prezentaci tématu, které publikum zajímá, vás vydrží nepřetržitě…
Pokud jste ranní ptáčata, žijete podle nedávné studie uveřejněné v časopisu…
Odkládání povinností činilo řadě lidí problémy již v minulosti, v dnešní…
My lektoři rádi věříme, že jsme to my (naše odborné dovednosti nebo kouzlo…
Začínáte týden pohledem do diáře zaplněného termíny porad? Pak je na čase…
Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých…
Zajímá Vás studium atraktivních humanitních oborů? Ještě máte šanci na…
Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a…
Máte příliš mnoho práce? Možná je to tím, že trávíte svůj čas nad věcmi,…
Zásadním předpokladem úspěšné práce na projektech je odpovědnost všech…
Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí…