![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Článek shrnuje sedm principů, jak změnit váš byznys z průměrného na skvělý.- Měli byste znát, za čím si váš byznys stojí a tyto hodnoty dodržovat. Dnešního zákazníka…
Z veřejného vystupování má řada lidí strach. Obává se, že bude vypadat…
Jistá recepční ve velké firmě si stěžuje, jak jsou někteří uchazeči, kteří…
V dnešním rychle se měnícím marketingovém prostředí se nemůžete spoléhat na…
Rostoucí počet lidí starších padesáti let se snaží podnikat, často po…
Australští výkonní ředitelé mají rádi zábavu a riskování. Převyšují tím…
Než začnete psát svůj obchodní plán, měli byste věnovat čas určitému…
Výhody dobré publicity jsou zřejmé. Pro malé firmy je ale udržování styku s…
Záležitosti zaměstnanců klesají na seznamu priorit současných vyšších…
Třetina velkých britských firem přiznává, že jejím systémům pro řízení…
Podnikatelé často hovoří o svých obavách spojených s penězi, prosperitou,…
Jen málo lidí má přirozený talent hovořit účinně na kameru či mikrofon. Je…