Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Zkušenost uživatele - část většího celku

Konzultanti dávají do stejného pytle Customer Experience Management management zkušenosti zákazníka (CEM) a User Experience zkušenost uživatele. Není to ale jedno…

Jak na románky na pracovišti - rady pro zaměstnance i šéfy

icon Jak na románky na pracovišti - rady pro zaměstnance i šéfy

Na pracovišti se vám může stát, že naleznete toho pravého pro svůj život ve…

Držte si odstup

icon Držte si odstup

Americký hokejový tým Detroit Red Wings propustil v červenci 2005…

Testujte své klienty

icon Testujte své klienty

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to,…

Vyplatí se outsourcing vypracovávání mezd?

icon Vyplatí se outsourcing vypracovávání mezd?

Majitelka Duane Park Patisserie v New Yorku vzpomíná, jak se každý týden…

Průměrný britský podnikatel

icon Průměrný britský podnikatel

Dobré vzdělání není nutným předpokladem úspěšného podnikání alespoň ve…

Jste dostatečně pojištěni na práci z domova?

icon Jste dostatečně pojištěni na práci z domova?

Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli…

Osobní pracovní kontakt je nenahraditelný

icon Osobní pracovní kontakt je nenahraditelný

Autor analyzoval výkonnostní data u několika tisíců projektů do hloubky…

Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již…

Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

icon Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli…

Stav IT v českých firmách

icon Stav IT v českých firmách

Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést…

Když dcera zdědí firmu

icon Když dcera zdědí firmu

Čelí ženy, které převezmou řízení firmy, která byla vlastněna a řízena…

Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme…

Výpis 23152327 z celkem 3844