![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer Loyalty: How To Earn It, How To Keeep it, která se na konci devadesátých let stala…
Úkolem člověka odpovědného za vzdělávání druhých je pomáhat jim k dosažení…
Hudební paradigma (Music Paradigm) používá příkladu symfonie jako metafory…
Zhodnocení důsledků implementovaného řešení Business Intelligence (BI)…
Prudký nárůst počtu blogů a klogů (jakýchsi znalostních registrů knowledge…
[http://www.metakm.com|Meta KM] jsou výtvarně zajímavé webové stránky, jež…
Ševče, drž se svého kopyta. Toto doporučení by mohlo nyní platit pro…
Manažeři si často pokládají otázku, jak motivovat své zaměstnance, aby…
Němečtí manažeři patří v mezinárodním srovnání ke špičce jsou vysoce…
V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel…
Bezpečnost se v dnešním světě skloňuje ve všech možných pádech. Každý, kdo…
Kde bychom asi tak mohli najít nejúspěšnější americký maloobchod s…
Nejdůležitějším aspektem projektu vývoje jakékoli aplikace je shromažďování…