Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat…

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

icon Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

icon Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

icon Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí…

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

icon Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často…

Co napoví e-mail

icon Co napoví e-mail

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se…

Řeč těla by měla být v souladu se slovy

icon Řeč těla by měla být v souladu se slovy

Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo?…

Dokonalý kruh

icon Dokonalý kruh

Kruh se uzavírá tato tři slova mohou mít podle autora článku překvapivě…

Efektivní praxe správy znalostí

icon Efektivní praxe správy znalostí

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy…

Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

icon Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

Autor se v článku zabývá problematikou obsahu a kontextu znalostí a…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

icon Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…

Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny.…

Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

icon Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na…

Výpis 32773289 z celkem 3844