Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jaká je budoucnost CRM?

Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost technikám CRM spíše na střední a malé firmy. Má se tak stát v důsledku všeobecného…

Plánování práce v terénu úzce souvisí se správou majetku

icon Plánování práce v terénu úzce souvisí se správou majetku

Systémy řízení energetických společností (WMS) se zaměřují na činnost…

Aplikace čtyř nejdůležitějších zásad správy znalostí

icon Aplikace čtyř nejdůležitějších zásad správy znalostí

V novém obchodním prostředí patří mezi nejvíce ceněné schopnosti…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

icon Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…

Recept na úspěch v řízení podniku

icon Recept na úspěch v řízení podniku

Steve Case stál za úspěšným uzavřením obchodu století, když v roce 2000…

Sdílení znalostí - myšlenka, jejíž čas právě nadešel

icon Sdílení znalostí - myšlenka, jejíž čas právě nadešel

Mezi lidmi zabývajícími se správnou znalostí vládne přesvědčení, že…

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

icon Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…

Přechod na Windows XP: ano, či ne?

icon Přechod na Windows XP: ano, či ne?

V poslední době se objevila řada zpráv o společnosti Microsoft, ty se však…

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

icon Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

V poslední době se okolo pojmu správa znalostí vytváří zmatek. Média a…

Budování značky podnikového oddělení IS

icon Budování značky podnikového oddělení IS

Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky…

Hodnocení firmy z dlouhodobého pohledu

icon Hodnocení firmy z dlouhodobého pohledu

Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro…

Značku lze budovat skrze lidské zdroje

icon Značku lze budovat skrze lidské zdroje

Společnost LVMH přehodnotila v průběhu posledních dvaceti let svůj způsob…

Role ředitele společnosti v budování komunikačního kapitálu

icon Role ředitele společnosti v budování komunikačního kapitálu

V důsledku rychlejšího vytváření a distribuce informací se obecná pozornost…

Výpis 35113523 z celkem 3844