Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty…
Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po…
Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní…
Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…
Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…
V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a…
Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí.…
Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné.…
Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z…
Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou…
Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v…
Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda…