Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného icon Potvrzeno: Zákazník neví, co chce

Výzkumy zákaznické spokojenosti nehrají v ekonomickém prognózování žádnou roli. K tomuto závěru dospěl profesor ekonomie Dean Croushore z americké University of…

Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

icon Guy Kawasaki: To nejnutnější, co potřebujete vědět k podnikání

Guy Kawasaki je legendární zakladatel Garage Technology Ventures v Silicon…

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

icon Sedmkrát o špatném budování kontaktů

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více…

Problémy s přesčasy

icon Problémy s přesčasy

Pro mnoho podniků jsou mzdy zaměstnanců často nejvýznamnějšími variabilními…

Tajemství stručné a zábavné prezentace

icon Tajemství stručné a zábavné prezentace

Všichni jsme se účastnili stovek prezentací. Proč si některé pamatujeme a…

Devadesátiprocentní ochrana

icon Devadesátiprocentní ochrana

Když přijde řeč na ochranu intelektuálního majetku (intellectual property…

Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Článek v rámci předplatného icon Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou…

Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

icon Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu…

Pravidla prvního setkání

icon Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už…

Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

icon Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

S ostražitými protispamovými filtry není doručení elektronického…

IT, obchod a řízení výkonnosti

icon IT, obchod a řízení výkonnosti

Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

icon Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-…

Řízení zákaznické hodnoty

Článek v rámci předplatného icon Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…

Výpis 16391651 z celkem 1897