E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako potenciálně výrazně ziskový nástroj. Článek proto shrnuje několik…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…
Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější…
Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v…
Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská…
Schopnost vytvářet a udržovat strategická partnerství hraje v obchodním…
Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro…
Mistrovství v direct marketingu se nerodí náhodně ani přes noc. Velké…
Prezentace vytvořené pomocí aplikace Powerpoint se staly jakýmsi obchodním…