Manažer - zprávy z managementu

icon Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické poptávky na mikrosegmentální úrovni a propojení vzniku poptávky s…

Jazyková revoluce před vstupem do EU

Článek v rámci předplatného icon Jazyková revoluce před vstupem do EU

Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…

Konference Green Week 2003

Článek v rámci předplatného icon Konference Green Week 2003

Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…

Prezentace bez legrace

icon Prezentace bez legrace

V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

icon Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…

Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Článek v rámci předplatného icon Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…

Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

icon Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…

Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Článek v rámci předplatného icon Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…

Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

icon Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…

Jak bojují proti spamu státní instituce?

icon Jak bojují proti spamu státní instituce?

Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí.…

Nebezpečně spokojený zákazník

Článek v rámci předplatného icon Nebezpečně spokojený zákazník

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele…

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

icon Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

icon 6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…

Výpis 18081820 z celkem 1896