Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními důvody jsou nedostatečná pružnost a někdy dokonce nefunkčnost.…
Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář,…
Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…
Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují…
Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více…
Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových…
Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových…
Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno…
Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…
Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…