Manažer - zprávy z managementu

icon Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními důvody jsou nedostatečná pružnost a někdy dokonce nefunkčnost.…

Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Článek v rámci předplatného icon Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář,…

Dobrý manažer své zaměstnance podrží

icon Dobrý manažer své zaměstnance podrží

Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…

Průběžné snižování nákladů - holá nutnost

icon Průběžné snižování nákladů - holá nutnost

Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují…

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

icon Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více…

Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

icon Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových…

Boj o placené umístění odkazů

icon Boj o placené umístění odkazů

Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

icon Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného icon Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

icon eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

icon Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…

Výpis 18471859 z celkem 1896