Manažer - zprávy z managementu

icon 5 tipů, jak využít brožury

Průvodce, katalogy nebo třeba ceníky. Možností, jak využít brožury, je celá řada. Sepsali jsme pro vás 5 tipů, kde tyto propagační materiály zaručeně oceníte.…

Ing. Jiří Jemelka, MBA, jednatel společnosti JPF Czech s.r.o.

icon V businessu neznamená rychleji také kvalitněji

Myslím si, že jedna věc se z podnikání v poslední době maličko vytrácí.…

Kristýna Mikulcová, Trexima

icon Nová legislativa má za cíl sjednotit oblasti požadovaných informací ve více než 80 oblastech, říká poradkyně pro ESG

Environmentální, sociální a správní odpovědnost firem vešla do obecného…

icon Inovativní cyklus kurzů Daňový profesionál: Nejucelenější pohled na daňovou soustavu ČR a certifikát IES

V České republice se daňový a účetní systém neustále vyvíjí a mění, což…

icon Prodej je hra a práce by měla být zábava

Mnoho účastníků mých seminářů jsou lidé z oblasti daňového a finančního…

Marek Reinoha, lektor ve společnosti 1. VOX a.s.

icon Celní prohlášení a jeho vliv na uplatňování DPH při vývozu/dovozu zboží

Odborný článek bývalého ředitele celního úřadu a zkušeného lektora Marka…

Reshoper 2023

icon Veletrh a konference Reshoper poradí e-shopům, jak růst díky efektivitě

Ve středu 17. května pořádá Shoptet již pátý ročník veletrhu Reshoper v…

Fintech online summit

icon Fintech Online Summit: Nejnovější trendy v oblasti decentralizovaných financí a projektů

Jaký bude vývoj krize v bankovním sektoru? Začal už nový kryptoměnový…

Ivo Toman a Michal Kankrlík

icon Jak prodávat z očí do očí – nová kniha Iva Tomana

Knihu Jak prodávat z očí do očí označuje její autor Ing. Ivo Toman jako…

Michal Jelínek, W4Group

icon Změny přehledně: Co přinese schválený daňový balíček?

Schváleno, podepsáno. Letošní daňový balíček prošel Parlamentem, Senátem a…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

6 tipů na excelentní zákaznickou péči

icon 6 tipů na excelentní zákaznickou péči

Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání,…

Výpis 1426 z celkem 1896