Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného icon Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání poštou. Pak přišly SMS a už jsme nemuseli chodit na poštu. Navíc…

icon Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví,…

icon Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

icon Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

icon Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

icon 3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních…

icon Novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (2/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

icon Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

icon Novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2016 (1/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…

Výpis 573585 z celkem 1897