Čím více toho víte o potřebách a přáních vaší cílové skupiny, tím více můžete udělat pro to, abyste dosáhli vyšších prodejů.
V předchozím článku jsme viděli, že společnosti už často mají nastavené…
Prázdné police v supermarketech, nedostatek nezbytných produktů. Tak vypadá…
Chcete-li si ušetřit nějaké to přemýšlení, je zde pro vás krátký průvodce o…
V předchozím článku jsme viděli, že vyšetřování SEC (U.S. Securities and…
V roce 2016 padlo v USA soudní rozhodnutí. Soud rozhodl, že společnost, u…
Klíčem je poskytovat vašimi firemními newslettery hodnotu. Jak však…
Existuje několik věcí, které mají úspěšné firmy společné… nechybí vaší…
Řada firem nejen ve vzdělávání a poradenství řeší, jaké dopady bude mít…
Proč by rodinná firma vlastně chtěla spolupracovat s investory? Protože to…
Většina zakladatelů rodinných firem chce vybudovat firmu, která přetrvá…
V předchozím článku jsme viděli možná vysvětlení toho, jak se vyvíjí ceny…
Když se podíváte na graf ceny akcií Tesly, uvidíte dramatickou volatilitu.…