Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného icon Rozpočty na výzkum a vývoj se drží

Období ekonomické krize se zatím výrazně neprojevilo na snižování rozpočtů českých firem určených na výzkum vývoj. Vyplývá to z výzkumu Vysoké školy ekonomické v…

5 mýtů o podnikání

Článek v rámci předplatného icon 5 mýtů o podnikání

Začít podnikat není jednoduché. Kromě toho podnikání obklopuje řada mylných…

Jak propagovat eventy e-mailem

Článek v rámci předplatného icon Jak propagovat eventy e-mailem

E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi…

5 chyb při žádání o reference

icon 5 chyb při žádání o reference

Získávání referencí od klientů je často opomíjenou možností k rozvoji…

Prodejní techniky pro ženy

Článek v rámci předplatného icon Prodejní techniky pro ženy

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný…

Kniha jízd zrušena

icon Kniha jízd zrušena

Prezident Václav Klaus podepsal novelu zákona o správě daní a poplatků. Od…

10 věcí, které zákazník nechce slyšet

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které zákazník nechce slyšet

Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje…

Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech

Článek v rámci předplatného icon Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech

V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem…

5 chyb internetového marketingu

icon 5 chyb internetového marketingu

Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám…

Američtí senioři začínají podnikat

icon Američtí senioři začínají podnikat

Američané starší 65 let začínají v současné sobě podnikat ve větším počtu,…

6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

icon 6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení…

Neprodávejte, řešte problém

Článek v rámci předplatného icon Neprodávejte, řešte problém

V horších ekonomických časech hledají nakupující hodnotu. Obchodní…

Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o…

Výpis 10671079 z celkem 1897