V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve skutečnosti je a také jak je možné v této oblasti začít něco dělat. Nyní…
Pokud jste dosud nikdy nepomýšleli na zlepšování zákaznické zkušenosti, asi…
Tvrdé dovednosti jsou obvykle považovány za specifické pro danou roli. S…
Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes…
Cena dluhu je důležitým faktorem při rozhodování o tom, zda by se soukromě…
V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se…
Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro…
Pokud chcete vybudovat firmu, musíte být v první řadě efektivním lídrem.…
Podívejme se, proč je třeba uplatňovat inovativní metody i ve vrcholovém…
Myšlení a smýšlení je základem každého úspěchu. Musíte mít pevně ukotvené…
Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané…
V předchozím článku jsme viděli, jaká je role COO a proč bychom se mohli…
V současné době můžeme pozorovat, že finanční ředitelé občas rozšíří svou…