Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů tudíž ví, že by měli předávat některé své úkoly podřízeným, aby se sami mohli více věnovat…
Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich…
Opravdu podáváte nejlepší výkony, když jste pod tlakem? Možná je to jen…
Řada lidí si plete vysokou výkonnost s workoholismem. Obojí je totiž těžká…
Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou…
Víte, co všechno máte udělat, ale stále se vám to nějak nedaří. Na konci…
To, že vás jmenovali manažerem ani to, že pracujete na projektu, který je…
Stává se vám někdy, že máte problém s udržováním svých pracovních a…
Jistě, stanovovat si cíle je v pořádku, většinou je však lepší držet se při…
Pracovní týden o 70 hodinách přijde občas vhod, například tehdy, když vám…
Děláte si seznamy věcí, které chcete stihnout dnes, za týden, za měsíc? A…
Znáte někoho, kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas? Takových lidí…
Nedávno jsme si představili Kanaďana Chrise Baileyho, který věnoval rok…