Komunikace je základní součástí výkonu většiny povolání. Právě komunikační dovednosti rozhodují o tom, zda se vám podaří uklidnit rozzlobeného zákazníka, vyjednat…
Plánování času je dovednost, kterou se učíme již ve škole. Mnoho lidí však…
Pokud si manažeři chtějí udržet své lidi, měli by zvolit pružný přístup s …
Pokud si myslíte, že pracujete příliš hodin, zdaleka na tom nejste tak jako…
Potenciální zaměstnanci se v řadě případů poprvé setkávají s firmami na…
Britský list Financial Times publikoval letošní seznam nejlepších…
Jít na poradu dobře připravený je důležité, stejně důležité je však vyhnout…
Možná vám záhadný ostrov s trosečníky po pádu letadla nepřipadá jako…
Když chcete dosáhnout změny chování zaměstnanců, měli byste si nejprve…
Seznamte se se základními mylnými představami o stresu. Pomůže vám to lépe…
Před třiceti lety se začala psát historie nevyžádané elektronické pošty. 3.…
Povýšení do manažerské funkce je velká příležitost, zároveň však s sebou…
Existuje množství způsobů, jak zdokonalovat image vůdce. Článek však…