Když je ředitel firmy skvělým komunikátorem, může to mít výrazný vliv na celou firemní kulturu. Stejně tak má pozitivní vliv každý manažer, který umí dobře…
Proč byste měli začínat den úkoly, které jsou nejtěžší? A proč byste neměli…
Pokud máte pocit, že těsně před prezentací potřebujete vše ještě jednou…
Záleží na tom, co máte na seznamu firemních hodnot? Nebo je to jen…
Každá práce přináší občasná méně zábavná období. Po určité době se může…
Podnikatelé, kteří přijímají své první zaměstnance, se často dopouštějí…
Když máte udělat několik malých úkolů a neustále je odkládáte, riskujete,…
Většina lidí nemá ráda konflikty. Platí to pro manažery i řadové…
Povýšili vás a poprvé ve své kariéře zastáváte funkci šéfa oddělení. Jste…
Měli bychom se starat o to, jak jednáme s ostatními lidmi. Proč? Protože…
Váš nový šéf by měl být v prvé řadě informován o tom, jaký je váš osobní…
Většina lidí na světě používá při přípravě prezentací PowerPoint. Většina…
V práci trávíme většinu dne. Společně s kolegy sdílíme pracovní úkoly,…