Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit. Stanoví se plán a poté se očekává od zaměstnanců, že vše v souladu s plánem vykonají.…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na…
Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na…
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale…
Aktivita, kterou pokládáte za zábavnou, by měla být vnímaná stejně i…
I top manažerovi se může stát, že přijde o zaměstnání. Průměrně pak zůstává…
Když probíhá porada nebo telekonferenční hovor, multitasking není na místě.…
Zaměstnanci na všech úrovních dnes musejí umět komunikovat se svými…
Každý manažer dělá správné věci, což je strategická část jeho práce. Tyto…
Dát zaměstnancům větší prostor pro samostatné rozhodování znamená učinit je…
Jaký typ osoby byste měli být, abyste se mohli stát skvělým mentorem? Co…
Před tím, než se dostavíte na schůzku, byste měli vědět, co od ní…
Rozvoj podřízených je klíčovým úkolem každého manažera. Je to naplnění…