Archiv PR článků

Článek v rámci předplatného Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v kině Atlas, Praha - Karlín. Pořádá ji poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační agenturou DARK SIDE.

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Centrum Babylon

Konferenční prostory Centrum Babylon - už nebudete chtít jinam

Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se…

icon Outsourcing procesu objednávání vzdělávacích služeb prostřednictvím portálu EduCity

Profesní vzdělávání zaměstnanců patří mezi investice, které se každý…

New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace

New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace

Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační…

výuka

Fluktuace lektorů je nejčastějším problémem jazykové výuky

Zná to snad každý personalista. Výuka jazyků pro vaše zaměstnance začne,…

Vyhrajte semestrální kurz angličtiny nebo němčiny

Jazyková škola Polyglot úspěšně působí na trhu od roku 1989. Vyučuje v 7…

Výpis 651663 z celkem 1212