Navštivte HR konferenci 2015 na téma Strategické myšlení

Rozhovor s Františkem Hroníkem o HR konferenci 2015

Podzimní konference Strategické myšlení provede aktuálním tématem v řízení lidských zdrojů. Vystoupí na ní známé osobnosti - profesionálové, které pozvala pořádající agentura MotivP z řad špičkových manažerů a lídrů. Více o konferenci nám v rozhovoru řekl ředitel společnosti Motiv P, František Hroník.

František Hroník, Agentura MotivP

Proč jste pro letošní HR konferenci zvolil právě téma Strategické myšlení?

Strategické řízení, o kterém je řeč na mnoha fórech, předpokládá strategické myšlení. V Motivu vycházíme z toho, že strategické myšlení je pro každého. Možná vás napadne otázka: a kdo bude pracovat, když všichni budou strategicky myslet? Právě, abych rychle neběžel po nesprávné cestě, potřebuji se dívat dopředu. Potřebujeme od každého jedince v organizaci, aby při své práci zvažoval dlouhodobější důsledky svého jednání, aby se díval za roh, aby se rozhodoval a nečekal na doslovné zadání. 

Z jakých úhlů se budeme moci dívat na toto téma?

Chce se mi odpovědět, že ze všech. To je ale odpověď, která nic moc neřekne. Když řekneme strategické myšlení pro každého, otevírají se nám další témata, jako je sdílení, synergie, flexibilita, rychlost našich reakcí, předjímání apod. To jsou úhly tematické. Také jsem zvýraznil, že strategické myšlení není jen pro management, tak se zde nabízí horizontální úhel pohledu. Další úhly pohledu budou dány samotnými řečníky, kteří jako vždy na našich konferencích, budou z různých oblastí, tedy nejen firemních.

Na co a na koho se tentokráte mohou budoucí účastníci těšit?

Opakovaně jsem slyšel, že na konferencích jsou nejdůležitější přestávky, kdy je prostor pro výměnu zkušeností. Myslím si, že i naše přestávky jsou propracované. Aby však přestávky byly inspirativní, potřebujeme mít před nimi zajímavé příspěvky a dobrou náladu. Na každou konferenci přinášíme nějaké překvapení. Tak i letos se nechte překvapit.

Přibližte nám kolik lidí a jakého profesního složení očekáváte?

Pravidelně chodí lehce přes 200 lidí a kapacita se nám každoročně brzy naplní. Vzhledem k současnému zájmu firem o téma strategické myšlení očekáváme, že letos tomu bude stejně. Za zmínku stojí informace, že do konce prázdnin platí akce 1+1 a je to pro ty, kteří chodí pravidelně. V Akci 1+1 se hlásí ti co chodí pravidelně.

Zájem o konference pod Vaší záštitou neustále stoupá, můžete nám říci co k tomu přispívá?

Naše konference jsou vždy jasně tematicky diferencované, reagují na aktuální potřeby firem a řečníky pečlivě vybíráme, aby přinášeli něco nového, inspirujícího a motivujícího. Především však si velmi hrajeme s tím, aby konference měla jasnou linku, aby jednotlivé příspěvky vytvářely příběh. Zájem lidí je vyšší také proto, že naše HR konference je jediná, která má business model postavený na prodeji vstupenek, nikoli na prodeji partnerství. Takže neuslyšíte žádné PR přednášky.

Agentura MotivP na konference vždy láká zajímavé řečníky, můžete nám prozradit dopředu alespoň jednoho?

Řečníky uvádíme postupně před konferencí, abychom podněcovali další a další očekávání. Prozatím vám mohu prozradit jedno jméno, je to ředitel úseku péče o zákazníka a člen rady jednatelů společnosti ČEZ, pan Michal Kovařík. Má v úmyslu prozradit jak společnost ČEZ kombinuje HR strategii a reálný business v praxi.

 

 

http://www.motivp.com/shop/konference/hr-konference-2015