Co vás vedlo k myšlence vytvoření platformy HRshop? Byla to náročná cesta?
Nápad vytvořit místo, kde si personalisté jednoduše najdou a zajistí služby, které běžně objednávají, vznikl v roce 2018. Tehdy jsme se přizpůsobili jednomu z klientů a začali pro něj nakupovat a přefakturovávat vzdělávací kurzy. Díky velkému objemu objednávek jsme nastavili interní procesy a mohli tuto službu nabídnout i dalším klientům. Při spojení s naším stálým portfoliem jsme byli už jen krůček od vytvoření platformy HRshop.
Jak bylo vytvoření a spuštění technologicky náročné?
Díky vlastnímu týmu vývojářů, kteří naše produkty znají a rychle se zorientovali, vznikl HRshop během pár měsíců. V době pandemie jsme pak měli prostor vyladit drobné nuance a nyní je HRshop tím, co jsme od něj chtěli.
Kdo za aplikací stojí / kdo je jejím provozovatelem?
HRshop běží pod taktovkou ASIANA Group. Ta provozuje také známý cestovatelský portál Letuška.cz nebo Asiana MICE. Z toho je patrné, že HRshop může využívat dlouholetých zkušeností v péči o korporátní klientelu. Známe potřeby klienta a jeho požadavky na efektivní procesy.
Co vás osobně překvapilo na základě osobních zkušeností a jednání s klienty, když porovnáte počáteční plány s aplikací a poté její využití po jejím spuštění a víceletém provozu?
To je hezká otázka. Patrně fakt, že offline komunikace si stále drží největší podíl a popravdě mám z toho radost.
Jaké možnosti v osobním nastavení firmy mají? Co vlastně nástroj obsahuje?
Velmi důležitá funkcionalita je možnost implementace vlastních dodavatelů. My totiž klientům stálé dodavatele neměníme. Jen optimalizujeme nákupní procesy a umíme dobře poradit v oblastech, které firmy nemají zastřešené.
Kdo jsou vaši hlavní klienti a pro koho je aplikace modelově určena?
Našimi klienty jsou primárně firmy a korporace, které mají 1.000+ zaměstnanců. Jejich personalisté využívají našich služeb v různých oblastech. Těch, které nakupují celé portfolio, je málo. Spíše si vybírají některou z oblastí, kterou jim umíme šikovně vyřešit.
Proč si mají klienti vybrat právě tento systém a ne konkurenční? Existuje vůbec platforma podobného typu?
Popravdě neexistuje. Na českém trhu si nákupčí na jednom místě do košíku nepřidá incentivní cestu do USA pro dealery, školení komunikace prodejců a teambuilding na Vysočině pro zaměstnance poboček. A to vše od české rodinné firmy s třicetiletou tradicí a bez nutnosti zalistovávat stále nové a nové dodavatele. Toto není obchodní model, který by se dal kopírovat. Vše vzniklo přirozeně v symbióze našich zkušeností a klientských potřeb.