Pavla Pulchart, ASIANA: HRshop je výsledek přirozené symbiózy našich zkušeností a klientských potřeb

Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA Group

Aby HR specialisté při plánování firemních školení a dalších aktivit neztráceli čas neustálým vyhledáváním nových dodavatelů, potřebují intuitivní nástroj, který by jim ulehčil zdlouhavou práci. Právě v tomto ohledu může pomoci HRshop, který obsahuje rozsáhlou nabídku školení, kurzů, workshopů, ale také incentivní zájezdy, letenky a další akce. O tom, jak HRshop vznikl a jaké jsou jeho přednosti, jsme hovořili s Pavlou Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA Group, která za platformou stojí.

Pavla Pulchart, Asiana

Co vás vedlo k myšlence vytvoření platformy HRshop? Byla to náročná cesta?

Nápad vytvořit místo, kde si personalisté jednoduše najdou a zajistí služby, které běžně objednávají, vznikl v roce 2018. Tehdy jsme se přizpůsobili jednomu z klientů a začali pro něj nakupovat a přefakturovávat vzdělávací kurzy. Díky velkému objemu objednávek jsme nastavili interní procesy a mohli tuto službu nabídnout i dalším klientům. Při spojení s naším stálým portfoliem jsme byli už jen krůček od vytvoření platformy HRshop.

Jak bylo vytvoření a spuštění technologicky náročné?

Díky vlastnímu týmu vývojářů, kteří naše produkty znají a rychle se zorientovali, vznikl HRshop během pár měsíců. V době pandemie jsme pak měli prostor vyladit drobné nuance a nyní je HRshop tím, co jsme od něj chtěli. 

Kdo za aplikací stojí / kdo je jejím provozovatelem?

HRshop běží pod taktovkou ASIANA Group. Ta provozuje také známý cestovatelský portál Letuška.cz nebo Asiana MICE. Z toho je patrné, že HRshop může využívat dlouholetých zkušeností v péči o korporátní klientelu. Známe potřeby klienta a jeho požadavky na efektivní procesy. 

Co vás osobně překvapilo na základě osobních zkušeností a jednání s klienty, když porovnáte počáteční plány s aplikací a poté její využití po jejím spuštění a víceletém provozu?

To je hezká otázka. Patrně fakt, že offline komunikace si stále drží největší podíl a popravdě mám z toho radost. 

Jaké možnosti v osobním nastavení firmy mají? Co vlastně nástroj obsahuje? 

Velmi důležitá funkcionalita je možnost implementace vlastních dodavatelů. My totiž klientům stálé dodavatele neměníme. Jen optimalizujeme nákupní procesy a umíme dobře poradit v oblastech, které firmy nemají zastřešené. 

Kdo jsou vaši hlavní klienti a pro koho je aplikace modelově určena?

Našimi klienty jsou primárně firmy a korporace, které mají 1.000+ zaměstnanců. Jejich personalisté využívají našich služeb v různých oblastech. Těch, které nakupují celé portfolio, je málo. Spíše si vybírají některou z oblastí, kterou jim umíme šikovně vyřešit. 

Proč si mají klienti vybrat právě tento systém a ne konkurenční? Existuje vůbec platforma podobného typu?

Popravdě neexistuje. Na českém trhu si nákupčí na jednom místě do košíku nepřidá incentivní cestu do USA pro dealery, školení komunikace prodejců a teambuilding na Vysočině pro zaměstnance poboček. A to vše od české rodinné firmy s třicetiletou tradicí a bez nutnosti zalistovávat stále nové a nové dodavatele. Toto není obchodní model, který by se dal kopírovat. Vše vzniklo přirozeně v symbióze našich zkušeností a klientských potřeb.