Prozraďte čtenářům, na jaké pozici pracujete a v kterých segmentech se pohybujete?
Já pracuji primárně v segmentu Not-for-Resale (NFR) – nakupujeme služby, má práce zahrnuje sjednávání obchodních podmínek, uzavírání smluv. Mezi další povinnosti patří oddělení Corporate and hiring services a to jsou veškeré služby od HR, přes úklid, security, poradenské služby. Pomáhám také v logistice, kde vyhledávám vhodné dodavatele, zajišťuji i provoz kantýny a školící služby.
V Albertu pracujete již 27 let, proč jste si vybral právě tuto společnost?
Studoval jsem v Brně na Fakultě provozně ekonomické a chtěl jsem v tomto oboru zůstat. Chvíli jsem pracoval v cestovním ruchu, ale záhy jsem se dostal do Albertu, tehdy to byla společnost Euronova, která mě zaujala svými rozvojovými plány.
Jaké jsou hlavní trendy v oblasti nákupu?
Vždy záleží na jednotlivém segmentu služeb a produktů, a pak na požadavcích zákazníků, co od nás potřebují. Připravíme si analýzy a hledáme, jak uspokojit zákazníky i jednotlivé prodejny.
Na co kladete důraz při nákupu vzdělávacích služeb pro své zaměstnance?
Požadavky s námi vždy definuje HR oddělení, které nejlépe ví, co který zaměstnanec potřebuje a podle toho pak já hledám různé možnosti na trhu. Poté si vzájemně vyhodnotíme, zda daný školitel je ten správný pro náš záměr.
Podívejte se na celý rozhovor Michala Kankrlíka s Azharulem Fabianem
Proč se Albert rozhodl spolupracovat se společností ASIANA a jaké jsou konkrétní přínosy?
K rozhodnutí spolupracovat více do hloubky přispěla dlouholetá spolupráce v oblasti travel managementu a také drobných služeb. ASIANA byla a je spolehlivá společnost, která je navíc ochotná se přizpůsobit našim požadavkům, přestože byly někdy náročné.
V oblasti travel managementu nám ASIANA pomáhá zajišťovat dobré podmínky ubytování a zároveň chystá různé firemní akce a teambuildingy. Protože se nám spolupráce osvědčila, přidáváme další segmenty jako je HR, různé tréninky, koučingy, školení a také development.
Co vás na práci v Albertu baví?
Albert je mezinárodní společnost s velkým zázemím, máme výborný a silný tým. Snažíme se nabízet kvalitní potraviny za příznivou cenu. Baví mě spolupráce napříč zeměmi, kde máme zastoupení. Rád bych se do budoucna zaměřil také na finanční oblast.