O HR News
Inzerce
Předplatné
Kontakt
#StandWithUkraine
Přihlášení
/
Registrace
Přihlaste se
Zaregistrujte se
Informace o Vašem předplatném na HR News
×
Historie Vašeho předplatného
žádné záznamy v historii
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Novinky z HR
Prostory
Menu
Rubriky
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Novinky z HR
Prostory
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Najděte si na HR News
Vyhledat
Uživatelské jméno
Heslo
Přihlásit se
Přeji si nové heslo
Registrace čtenáře
Reklama
LinkedIn Pulse
https://www.linkedin.com/pulse
blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
Články z tohoto zdroje (211)
Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji
16.5.2023
„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?
11.5.2023
Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů
25.4.2023
Základní rady, kterými se musí řídit každý manažer, který chce být dlouhodobě úspěšný
24.4.2023
Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu
11.4.2023
Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to
30.3.2023
Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?
23.3.2023
Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese
14.2.2023
Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas
2.2.2023
Čtyři vlastnosti kandidáta, podle kterých poznáte, že zapadne do nového týmu
12.1.2023
Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat
3.1.2023
Přebíráte coby vedoucí nový tým? 4 kroky, které musíte učinit co nejdříve
1.12.2022
Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy
24.11.2022
Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem
13.10.2022
4 tipy, jak efektivně motivovat své podřízené
13.10.2022
Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“
6.9.2022
Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu
14.7.2022
Čtyři tipy, jak připravit a představit úspěšnou prezentaci
13.6.2022
Sedm fatálních manažerských chyb, kterých se nesmí žádný vedoucí dopouštět
31.5.2022
Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji
12.4.2022
Jaké vlastnosti musíte prokázat, abyste byli zvažováni na vedoucího týmu?
31.1.2022
Procházíte propadem v prodeji? 4 oblasti, na které se musíte zaměřit
30.12.2021
Koho nemá smysl koučovat?
5.6.2018
Odcházejí od vás ti nejlepší? Proč asi...
11.5.2018
Jak si vybrat emočně inteligentní zaměstnance
2.5.2018
7 kroků k efektivnější spolupráci manažerů s náboráři
12.2.2018
Kdy a jak se rozloučit s klienty
19.1.2018
6 věcí, které úspěšní lidé nikdy nedělají
31.10.2017
Manažeři a sociální sítě: Na co si dát pozor?
14.8.2017
Lež má nervózní nohy
8.6.2017
Výpis
61
až
90
z celkem
211
První
«
1
2
3
4
5
»
Poslední
Předchozí stránka
Další stránka
První
«
1
2
3
4
5
»
Poslední
Předchozí stránka
Další stránka