Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4355 článků.

icon Jak se stát vizionářem

9.12.2002 

Jistá část odborných kruhů přirovnává manažera k vizionáři. Myslí tím, že manažer má vždy nějakou vizi, neboli schopnost vidět neviditelné a splnit to, co se zdá být nesplnitelné, které věří. Taková…

icon Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

9.12.2002 

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré. Existuje však i jiné rčení, které nám říká, že zákazník nemusí vždy být výhodný a hlavně výnosný. Je tedy nepochybně třeba odlišit…

Jak se bránit teroru na pracovišti

3.12.2002 

Odborníci z řad psychologů se shodují na tom, že teror a násilné chování na pracovištích stále existuje. Definovat jej může každý sám, odpoví-li si kladně na několik jednoduchých otázek. Odpovědi na…

Školení, které funguje - nejen ve zdravotnictví

2.12.2002 

V neziskové organizaci Health Partners byl v říjnu 1999 implementován softwarový nástroj pro správu firemních dat, který umožňuje například shromažďovat informace o návštěvách lékařů, evidenci vozíků…

Psychologie optimálních zkušeností - motivace pracovníků v menších firmách

29.11.2002 

Pochopit, proč poctivě propracované motivační schéma zabere jen jednou a podruhé - ač v téměř shodném případě - již nikoli, je pro manažera mnohdy velmi složité. Proč to motivuje jednoho pracovníka a…

icon Inovace neznamená nic mystického

28.11.2002 

Inovace je slovo, které dnes a denně slýchá celá podnikatelská obec a obchodní sféra. Zdá se, jako by to bylo nějaké magické…

Motivace zaměstnanců v době snižování stavů

27.11.2002 

Snižování stavů je pro zaměstnance velmi demotivující. Prochází jím však téměř každý podnik, včetně světově nejúspěšnějších firem, jako je například Disney či Procter and Gamble. Manažeři by proto…

icon Motivujte sami sebe

19.11.2002 

Američtí vědci a psychologové před rokem vypracovali studii, kde zkoumali, co dělá lidi v osobním životě či zaměstnání úspěšné a zda existuje nějaký znak, který by měli společný. Mluvili s manažery,…

Principy distanční vzdělávací technologie a možnosti jejího využití na technických vysokých školách

15.11.2002 

Distanční vzdělávání hledá v současné době stále uplatnění na našich vysokých školách, aby tak mohlo sloužit k dalšímu vzdělávání dospělých, zejména pracujících a handicapovaných občanů, jejichž…

Článek v rámci předplatného Firmy se musí snažit hledat v zaměstnancích jejich silné stránky

14.11.2002 

Ve světě, kde produktivita a pracovní morálka zaměstnanců může rozhodnout o úspěchu či neúspěchu firmy, hraničí názor, že až 80 % zaměstnanců není na těch správných místech, skoro až s poplašnou…

Nadřízení a podřízení - My nebo oni?

13.11.2002 

Nadřízení a podřízení společně tvoří jeden celek, podnik. Podnik by tedy měly tvořit i jejich vzájemné vztahy, postoje a hodnoty. Manažeři si musí uvědomit, že bez svých podřízených by podnikové cíle…

Kdo má větší šanci - mladý nebo starší zaměstnanec? Výhody a úskalí věku

11.11.2002 

Věk patří mezi údaje, které je pro potřeby zaměstnavatele vždy nutné uvádět. Hraje tak klíčovou roli v procesu rozhodování o přijetí či nepřijetí kandidáta. Žadatelé se pak často setkávají se dvěma…

Proč chodí zaměstnanci do práce tak často pozdě?

5.11.2002 

Pozdní příchod zaměstnanců do práce je v mnoha podnicích každodenním jevem. Personální odborníci se proto také velmi často zabývají otázkou, kde hledat příčinu tohoto jevu. Nejčastější příčiny byly v…

icon Optimismus na pracovišti - ano, ale nepřehánět!

4.11.2002 

Optimismus je základem pozitivního myšlení. Je to psychologický zdroj, který dává lidem víru, že ve svých snahách uspějí. Očekávaný úspěch jim pak dává vůli zvyšovat úsilí pro dosažení cílů. Pesimisté…

Mystery Shopping - pohled na firmu očima zákazníka

30.10.2002 

V říjnu 2001 se v prostorách KNO Česko konal kulatý stůl na téma "Mystery Shopping pohled na firmu očima zákazníka". Jako diskutující se účastnili především specialisté z oblasti marketingu a…

Výpis 42014215 z celkem 4355