Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Proč selhávají nově povýšení manažeři?

10.1.2013 

Postoupili jste na manažerskou úroveň a pravděpodobně se těšíte z vyšších pravomocí. Zároveň byste však neměli zapomínat na to, že máte i vyšší odpovědnost a také na to, že většina neúspěšných nově…

icon I vy můžete pracovat efektivněji

9.1.2013 

Když se zeptáte kancelářského pracovníka, co jej v práci nejčastěji okrádá o čas, pravděpodobně vám odpoví, že e-mail nebo zbytečné porady. Sami jistě víte, že to je však teprve začátek. Denně…

4 kroky k úspěšnému plánování nástupnictví

9.1.2013 

Většině firem stále chybí odpovídající pool interních kandidátů, kteří by dokázali nahradit odcházející pracovníky na klíčových postech. Jednou z HR priorit pro letošní rok je proto plánování…

icon Jak pomoci zaměstnanci v osobní krizi

9.1.2013 

Vaši zaměstnanci mají i svůj soukromý život, který nelze vždy stoprocentně oddělit práce. Příkladem může být situace, kdy do života někoho z vašich lidí zasáhne určitá osobní či rodinná tragédie. Ať…

icon Jsem špatný šéf, ale nemůžu za to...

8.1.2013 

Mnozí manažeři si uvědomují své nedostatky, nepřikládají je však sami sobě, ale okolnostem a lidem kolem sebe. Pokud i vy používáte následující výmluvy, vaše okolí vás s největší pravděpodobností…

Nová kniha Dava Ulricha - Global HR Competencies

8.1.2013 

Jedna z nejvlivnějších osobností v oblasti řízení lidských zdrojů autor konceptu HR business partnerství, konzultant a profesor americké University of Michigan Dave Ulrich vydal novou knihu. Po…

Jak správně vybrat odborníka na sociální média

8.1.2013 

V poslední době stoupá zájem firem o odborníky na řízení sociálních médií, kteří jim mají pomoci s prezentací na sociálních sítích či využití sociálních sítí k interním účelům. Při náboru těchto…

Článek v rámci předplatného icon 10 NE při řízení projektů

7.1.2013 

Manažer projektu by měl vědět nejen to, co má ve své roli dělat, ale i to, co nedělat. Server pmhut.com proto přinesl praktické desatero, které by si každý projektový manažer měl zapamatovat nebo…

icon V čem se letos zlepšit? Třeba v komunikaci

7.1.2013 

Ať už pracujeme v jakémkoli oboru, zásadní vliv na to, jak úspěšní budeme v kariéře, mají naše interpersonální dovednosti jak umíme komunikovat, navazovat a udržovat vzájemně přínosné vztahy,…

Jak vést lidi s jinými názory

7.1.2013 

Dobrý lídr umí vést nejen lidi, kteří uvažují stejně jako on, ale také ty, jejichž názory a postoje jsou odlišné. Bere to jako výzvu a příležitost k rozvoji a růstu na obou stranách. Dokáže změnit…

K čemu všemu může firmě být sociální síť?

4.1.2013 

Odpovědi na tuto otázku zveřejnil na serveru askgrapevine.com Mike Louie, manažer programu interní komunikace ve společnosti VMware. Louie, který řídí komunikaci více než 13 tisíc globálních…

Priority pro udržení talentů v roce 2013

4.1.2013 

Pokud zaměstnanec necítí, že si jej zaměstnavatel váží a jeho práce má širší smysl, dříve či později změní pracoviště a s ním odejdou i jeho znalosti a dovednosti. Většina firem si to dnes již…

icon Opravdu umíte používat mobil a e-mail?

4.1.2013 

Mobilní telefony, e-mail a další moderní komunikační technologie jsou již na pracovištích natolik běžné, že jsme přestali věnovat pozornost tomu, jak je vlastně používáme a zda tím neobtěžujeme své…

icon Top 10 článků pro obchodníky a marketéry na Management News v roce 2012

3.1.2013 

Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na Facebooku, jak psát pro web a jak efektivně investovat do optimalizace pro vyhledávače? Jak fungují rozum a emoce zákazníků?…

icon Top 10 článků na Management News v roce 2012

3.1.2013 

Jaká manažerská témata hýbala světem nebo přinejmenším Českou republikou v roce 2012? Podle čtenářů serveru www.managementnews.cz to byl time management, hledání cesty k profesionálnímu úspěchu,…

Výpis 19061920 z celkem 11105