Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon 6 kroků k lepšímu vztahu s vaším nadřízeným

21.12.2012 

Dali jste si jako novoroční předsevzetí, že zlepšíte vztahy se svým šéfem? Pak se vám budou hodit následující praktické tipy, jak toho dosáhnout, aniž byste se stali přeborníky v tom, co čeština…

Článek v rámci předplatného icon Jste v obtížné situaci? Zkuste "auto-coaching"

21.12.2012 

Manažeři vyhledávají kouče, aby jim pomohli zlepšit se v oblasti plánování, delegování, komunikaci, vyvažování pracovního života s osobním a podobně. Využít služeb kouče však z různých důvodů není…

Jak získat nejvyšší vedení pro myšlenku firemní sociální sítě

21.12.2012 

Chtěli byste ve vaší firmě zavést interní sociální síť, ale vaši nejvyšší představitelé se k tomu nestaví souhlasně? Pak si přečtěte následující tipy serveru hrcommunication.com, jak je přesvědčit.…

icon Jak přežít vánoční večírek

20.12.2012 

V řadě firem se letos koná vánoční večírek těsně před Vánocemi v pátek 21. prosince. A existují dokonce i firmy, které z důvodu přílišného pracovního vytížení na konci roku pořádají vánoční večírek…

Článek v rámci předplatného icon A zase ta prezentace...

20.12.2012 

Všichni jsme viděli špatné prezentace, a přesto se stále sami dopouštíme podobných chyb jako ti, jejichž prezentace se nám zdála příliš dlouhá, příliš nudná nebo nesrozumitelná. Pojďme si tedy…

Článek v rámci předplatného 8 důvodů, proč vás váš HR tým nenávidí - část 2/2

20.12.2012 

V první části článku o tom, proč by vás mohli členové vašeho HR týmu nesnášet, jste si mohli přečíst, jak důležité je pro HR manažera, aby se uměl rozhodovat, uměl vytyčovat priority, postavit se za…

Článek v rámci předplatného 8 důvodů, proč vás váš HR tým nenávidí - část 1/2

19.12.2012 

Chcete vědět, zda vámi vaši podřízení neopovrhují? Pak se zaměřte na následujících osm důvodů, proč by tomu tak mohlo být. V článku s názvem 8 důvodů, proč vás váš HR tým nenávidí a co s tím udělat…

icon Doporučit, nebo nedoporučit?

19.12.2012 

Dvakrát měř, jednou řež. Toto přísloví platí i pro situaci, kdy uvažujete o tom, zda doporučit svému zaměstnavateli někoho ze svých přátel jako potenciálního zaměstnance. Firem, které aktivně rozvíjí…

icon Jak správně začít prezentaci

19.12.2012 

15 vteřin. To je maximální délka doby, kterou máte na to, abyste na začátku své prezentace upoutali pozornost publika. Pokud se vám to nepodaří, pravděpodobně se začnou věnovat jiným věcem, než…

Článek v rámci předplatného Jak se bude vyjadřovat uznání zaměstnancům v roce 2013?

19.12.2012 

Moderní informační a komunikační technologie rychle vstupují i do oblasti odměňování, respektive vyjadřování uznání zaměstnancům. Server Incentive Magazine proto přinesl přehled deseti trendů, které v…

Trendy v řízení BOZP v roce 2013

18.12.2012 

Nadcházející rok bude pro manažery odpovědné za bezpečnost na pracovištích směsicí starých dobrých výzev a nových příležitostí. Tvrdí to alespoň John Montigny ze společnosti Honeywell Safety…

icon Proč nejste dobrý lídr?

18.12.2012 

To, zda budete dobrým lídrem, nezáleží na tom, kolik odborných knih a kurzů již máte za sebou nebo jak hezky vypadá název vaší pozice a její umístění v organizační struktuře firmy. Především si musíte…

icon 5 kroků k větší autoritě ve vašem oboru

18.12.2012 

Přemýšlíte o tom, jak se stát autoritou ve svém oboru? Pak se inspirujte následujícími tipy, které publikoval podnikatelský server Entrepreneur.com. Začněte tím, že se naučíte uvažovat jako lídr.…

icon Vůdcovské dovednosti pro rok 2013

17.12.2012 

Chcete-li být v příštím roce dobrým lídrem, zaměřte se především na to, abyste dobře znali sami sebe a lidi kolem vás. To jsou alespoň nejdůležitější vůdcovské dovednosti pro nadcházející rok podle…

Jak na program pro návrat zaměstnanců po delší době

17.12.2012 

Uvažujete o zřízení programu, který bude pomáhat vašim zaměstnancům s návratem do práce po delší době nepřítomnosti nebo již takový program máte, ale chcete jej vylepšit? Pak si přečtěte následující…

Výpis 19361950 z celkem 11105