Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Jaký kouč, takový plán

2.11.2012 

Každý kouč pracuje svým vlastním stylem, vždy by však měl vycházet z koučovacího plánu. Sestavování koučovacího plánu předpokládá, že budete ovládat alespoň základní pravidla plánování, například…

icon Tři otázky pro vaše podřízené

1.11.2012 

Chcete motivovat své zaměstnance k lepším výkonům? Pak se jich ptejte, co by jim pomohlo k tomu, aby měli svou práci raději. Na serveru Inc.com to alespoň radí Melinda Zetlinová, prezidentka Americké…

Jak pracovat s odmítnutými uchazeči o práci

1.11.2012 

V rámci výběrových řízení projdou rukama personalistů spousty zajímavých lidí, kteří se však z nějakého důvodu nehodí na momentálně obsazované pozice. To, že pro někoho není u vás místo dnes, však…

icon Nenechte cyniky ovládnout váš tým

1.11.2012 

Jeden cynik v týmu dokáže strhnout všechny ostatní členy k negativismu. A to byste neměli dovolit. Chcete-li oslabit vliv cyniků ve svých týmech, vycházejte z toho, že tito lidé mají nejraději fámy a…

Generální ředitel odchází. Co teď?

31.10.2012 

Jste připraveni na situaci, kdy se generální ředitel vaší společnosti nečekaně rozhodne odejít z své funkce? Pokud nemáte fungující plán nástupnictví, který by tuto situaci vyřešil, je třeba, aby se…

icon Vysoce výkonná organizace

31.10.2012 

Tzv. Vysoce výkonná organizace (High Performance Organization HPO) je organizace, která dosahuje výrazně lepších finančních i nefinančních výsledků než ostatní podobné organizace po dobu pěti a více…

Než začnete zavádět e-learning...

31.10.2012 

Chcete-li zavést e-learningový program, potřebujte v první řadě mít jasnou představu o tom, co od e-learningu očekáváte. Možná chcete ušetřit náklady, zlepšit zákaznické služby, splnit regulační…

Nepodceňujte ověřování referencí

30.10.2012 

Když se zeptáte manažerů, kterým telefonují personalisté, abys se jich zeptali na jejich bývalé podřízené či kolegy, jak telefonické ověřování referencí probíhá v praxi, často uslyšíte, že dotyčný…

icon Průvodce obtížnými rozhovory se zaměstnanci

30.10.2012 

V manažerské praxi nastává celá řada situací, kdy je třeba řešit se zaměstnanci určitou nepříjemnou nebo složitou věc. I když však jde o téměř denní chleba, mnozí manažeři mají tendenci vyhýbat se…

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne pro koučovací přístup k řízení lidí

29.10.2012 

Když se dnes mluví o řízení jednotlivců i týmů, stále častěji se opakuje pojem koučovací přístup. Znamená to, že manažer v roli kouče přechází od autoritativního přikazování a nátlaku k tomu, že učí…

Angažovanost zaměstnanců ve stylu společnosti Twitter

29.10.2012 

Ještě před dvěma lety byl Twitter sociální sítí bez větších příjmů, které navíc chyběl jasný obchodní model. Letos se očekává, že překoná Facebook v příjmech za mobilní reklamu a do roku 2014 má…

icon Poraďte svým obchodníkům, jak překonat strach

29.10.2012 

Jako manažeři obchodního týmu možná pozorujete, že někteří vaši obchodníci bojují se strachem nebo se vám i sami svěří, že mají strach. Takové případy byste neměli přehlížet. Naopak byste měli mít…

icon Pravidla fungování úspěšných prodejních týmů

26.10.2012 

Řada firem staví svou strategii prodeje na prodejních týmech, ty však nejsou vždy efektivní. Částečným důvodem mohou být prodejci, kteří dávají přednost samostatné práci, nebo plány odměn, které…

icon Umíte si získat respekt?

26.10.2012 

Respekt je manažerský nástroj, bez kterého se žádný vedoucí pracovník neobjede. Chcete-li si jej získat, měli byste podle Geoffreye Jamese ze serveru Inc.com splnit šest podmínek: 1. Buďte sami sebou…

Tichá voda břehy mele

26.10.2012 

Tiší lidé se často stávají obětmi nepochopení svých kolegů a nadřízených. To, že zaměstnanec za celý dne řekne sotva půl slova, však ještě neznamená, že pracuje neefektivně nebo nemá rád lidi. Může to…

Výpis 20412055 z celkem 11105