Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Kdy si najmout životního kouče? Včera bylo pozdě

7.4.2016 

Chcete v životě něčeho dosáhnout nebo něco změnit. Sami jsem to několikrát zkusili, ale nepodařilo se. Možná ani sami přesně nevíte, co se svým životem. To jsou typické příklady situací, kdy vám může…

icon Vývoj české ekonomiky v roce 2015

5.4.2016 

České ekonomice se loni dařilo nejlépe za posledních osm let. Hrubý domácí produkt vzrostl o 4,3 %. Ve srovnání s Evropskou unií (+1,8 %) stoupl výkon české ekonomiky více než dvojnásobným tempem, v …

icon Nebojte se nesouhlasit s nadřízenými

1.4.2016 

Strach z nesouhlasu s někým, kdo má vyšší pravomoci než my, je přirozený. Lidské tělo je zkrátka naprogramováno tak, že se snažíme vyhýbat situacím, které by nám mohly ublížit. To však neznamená, že…

icon Zbavte se zlozvyků, které vám brání v naslouchání

1.4.2016 

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč máme dvě uši a jen jedna ústa? Možná nám tím příroda chtěla naznačit, že zdravá komunikace je spíše věcí naslouchání než mluvení. Problém je v tom, že to stále…

Studie: Do roku 2020 zmizí 5 milionů pracovních míst

31.3.2016 

Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a demografickými změnami bude mít zásadní vliv na vývoj trhu práce po celém světě. Do roku 2020 má v důsledku digitalizace a…

icon Nejotřepanější manažerská klišé

30.3.2016 

Kancelářské prostředí je plné klišé slovních i manažerských. Fráze, které měly původně motivovat, zaznívají tak často, že se staly dokladem absurdity chování neschopných šéfů. Zajímavý článek na toto…

icon Nebuďte otroky svého telefonu

29.3.2016 

Stačí se rozhlédnout kolem sebe, když jdete po ulici nebo cestujete hromadnou dopravou, a většina lidí má v ruce chytrý mobilní telefon. Vyměňují si zprávy s přáteli nebo hledají něco na internetu.…

3 kroky k lepší interní komunikaci

24.3.2016 

Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma měla fungovat, místo aby odrážela zkušenosti, které zaměstnanci ve firmě skutečně zažívají. Chování zkrátka vždy předčí slova.…

Studie: Ani dobrý šéf nedokáže udržet dobré zaměstnance

23.3.2016 

Často slýcháme, že zaměstnanci odcházejí z firem hlavně kvůli špatným šéfům. Není to však tak úplně pravda. Ve skutečnosti odchází přibližně stejný počet zaměstnanců i od dobrých šéfů. V zajímavé…

icon Skoncujte s prokrastinací jednou pro vždy

23.3.2016 

Máte problémy s neustálým odkládáním plnění svých úkolů na později? Přestaňte zkoumat, proč tomu tak je, a zaměřte se na konkrétní řešení tohoto problému. Zkuste si například udělat více přestávek. I…

icon Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

22.3.2016 

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da. Profesorka mezinárodní obchodní školy INSEAD Erin Meyerová v něm popisuje…

Masové online otevřené kurzy: Budoucnost vzdělávání ve firmách?

22.3.2016 

V poslední letech roste popularita online vzdělávacích kurzů označovaných zkratkou MOOC (massive open online courses). Odborné kruhy dokonce o nich hovoří jako o budoucnosti vzdělávání dospělých. Lze…

Studie: Globální trendy v řízení HR 2016

21.3.2016 

Významné změny v oblasti digitálních technologií, rychlosti inovací a demografické struktuře pracovní síly vedou firmy k potřebě měnit své organizační struktury, obchodní a manažerské modely směrem ke…

Článek v rámci předplatného Jak předejít nacvičeným odpovědím uchazečů o práci

18.3.2016 

V současné době již uchazeče o práci nemůže překvapit téměř žádná otázka, která zazní na pracovním pohovoru. Stačí, aby se předem podíval na internet a najde nejen informace o tom, na co se ptají…

icon Odmítnutí nemusí být hrubé ani nepříjemné

18.3.2016 

Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme právo říci ne bez jakéhokoliv pocitu viny. Vina je oprávněná, když svým jednáním někomu ublížíme.…

Výpis 496510 z celkem 11105