Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

24.4.2008 

V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to, zda u vaší firmy právě nakupují. Pokud potenciální klient nenakoupí dnes, marketéři jej odhazují…

Článek v rámci předplatného Educity vyhlašuje soutěž o odborné publikace společnosti Grada Publishing

23.4.2008 

Největší vzdělávací a poradenský portál Educity nabízí příjemnou odměnu těm, kteří hledají vzdělávání pro své zaměstnance nebo pro sebe samé. Každý zúčastněný, který si v období od 1. 4. do 31. 5.…

Řízením času k lepší rovnováze

23.4.2008 

Nejlepší manažeři nepracují nejdéle, ale nejefektivněji. Není to však jen otázka dosahování výsledků, jde také udržení těchto výsledků a rozvoje týmu, aby měl dostatečné sebevědomí pro vlastní úspěch.…

Jak práce na dálku pomůže Zemi?

23.4.2008 

Aktuální americký výzkum, zveřejněný u příležitosti Dne země (22. dubna), ukázal, že i když z domova v USA pracují pouze necelá 4 procenta zaměstnanců, 40 procent má zaměstnání, která by práci na…

icon Nejproduktivnější je cesta do práce

23.4.2008 

Téměř polovina britských manažerů je nejproduktivnější během cesty do práce a z práce. Vyplývá to z výzkumu více než tisícovky manažerů, který zjistil, že 51 procent svého času v kanceláři tráví…

icon Vláda podpořila snížení administrativy v podnikání

23.4.2008 

Vláda České republiky schválila v pondělí 21. dubna Plán snižování administrativní zátěže do roku 2010. Ten navazuje na analýzu zpracovanou v roce 2005, která vyčíslila administrativní zátěž…

Článek v rámci předplatného icon Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

23.4.2008 

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval výzkum, který ukázal, že největší výzvou odvětví zákaznických služeb je pochopení zákazníků.Výzkumný…

14 zaručených možností, jak poškodit firmu

22.4.2008 

V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě…

Britové se učí o depresi

22.4.2008 

Ve Velké Británii je tento týden věnovaný zvyšování povědomí o depresi. Tzv. Depression Awareness Week se snaží přivést zaměstnavatele k odstigmatizování duševního zdraví na pracovišti. Měli by začít…

Porada musí mít hlavně smysl

22.4.2008 

Pracovní porady vyvolávají v mnoha zaměstnancích pocit ztraceného času. Lze je však vést i jinak, zajímavěji a hlavně efektivně. V první…

icon 250 milionů Evropanů je on-line

22.4.2008 

Více než polovina Evropanů pravidelně používá Internet. 80 procent z nich má připojení prostřednictvím broadbandu a 60 procent veřejných služeb je on-line. Vyplývá to z nové zprávy Evropské komise.V…

icon Jak na líného šéfa?

22.4.2008 

Může se vám stát, že jako nižší manažer narazíte na nadřízeného s nedostatkem zkušeností, který se své práci nevěnuje naplno, nerozvíjí své podřízené ani jim neradí v nerozhodných situacích. Nechcete…

Článek v rámci předplatného icon E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

22.4.2008 

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to smysl, protože tento typ zpráv může…

16 rad pro podporu rovnováhy mezi prací a soukromím zaměstnanců

21.4.2008 

Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem zaměstnanců je stále ožehavější otázkou. Článek přináší 16 rad, jak ji podpořit a udržet si zdravou a produktivní pracovní sílu.- Zásadní je podpora shora.…

Článek v rámci předplatného Mobilní gigant zavádí nový incentivní program

21.4.2008 

Mobilní operátor O2 ve Velké Británii přišel s novým incentivním programem pro zaměstnance. Od 1. května bude všech 25 000 zaměstnanců vyzváno, aby získali nové zákazníky pro firemní broadbandové…

Výpis 73517365 z celkem 11105