Když zákazník nemá pravdu
Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito zákazníci začnou poškozovat, měli byste…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito zákazníci začnou poškozovat, měli byste…
Na světě se najde množství špatných šéfů. Nedávný výzkum mezinárodního sdružení advokátních kanceláří Employment Law Alliance (ELA) například ukázal, že zkušenost se špatným šéfem má téměř polovina…
Manažeři mají stále větší tendenci zabývat se prací i o dovolené. Potvrzují to alespoň výzkumy z USA. Poslední výzkum společnosti Creative Group, který proběhl mezi 250 marketingovými manažery z…
Víno je nápoj, který lidstvo zná přibližně od doby čtvrtého tisíciletí před Kristem. V současné době je na půdě EU upravuje nový vinařský zákon. Ten dělí vína do skupin podle různých kritérií, přičemž…
Manažerské pobídky sestávající hlavně z akciových opcí silně zvyšují pravděpodobnost finančních zkreslení a podvodů. Ukázala to nová studie publikovaná v časopise mezinárodní vědecké společnosti…
Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat dojem na zákazníka. Pokud svými stránkami a s nimi spojenými službami neosloví,…
Obavy z veřejného vystupování jsou jedním z nejčastějších lidských strachů. Někteří lidé jsou sice od přírody výbornými řečníky, většina však ne. Pozitivní na tom ale je, že nejste sami, kdo má z…
Vyjednávání se členy rodiny, kteří spoluvlastní vaše podnikání, je jiné než v případě spoluvlastníků, s nimiž nemáte rodinné vazby. Rodinné vztahy jsou založeny na silných emocionálních poutech a…
Schopnost odkládat úkoly, které nejsou prioritní, je spíše plusem. Problém ale nastává, když zabředneme do odkládání důležitých aktivit, které ovlivňují naši produktivitu a přispívají ke zvýšenému…
Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení dialogu s potenciálními klienty. Zejména malé poskytovatele služeb je téměř nemožné najít bez webu. Článek shrnuje sedm…
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti. Když se pak ale dostane na vyšší pozici, kde uzavírá složitější a větší obchody, základní znalosti již nestačí. Při takových…
4. července slaví Američané Den nezávislosti. Oslava svobody a demokracie však na druhou stranu přispívá i k přemýšlení o nedostatcích svobodného amerického systému. V komentáři pro deník Chicago…
Věci nejsou vždy takové, jaké se zdají na první pohled. Manažeři například v posledních letech pozorují nové trendy v chování mladých zaměstnanců. Většinou jim přisuzují negativní charakteristiky,…
Studie Kalifornské univerzity odhalila, že určitá míra hněvu pomáhá lidem k lepšímu rozhodování. Zlepšuje totiž schopnost analyzovat data, na jejichž základě dospíváme k rozhodnutím. Studie vyšla v…
Najali byste studentku práv, jejíž poprsí je tématem diskusí napříč Internetem? Pravděpodobně ne. Myslí si to i dvě studentky právnické fakulty při americké univerzitě Yale, které se momentálně soudí…