Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Uživatelů mobilních telefonů budou tři miliardy

28.6.2007 

Do konce července překročí počet uživatelů mobilních telefonů na světě 3 miliardy, což odpovídá polovině celosvětové populace. Přispěl k tomu zejména boom poptávky v Číně, Indii a Africe. Podle…

Mýty o násilí na pracovišti

28.6.2007 

Manažeři lidských zdrojů si často myslí, že znají příčiny násilí, ke kterému dochází na pracovištích. Ve skutečnosti však často naopak podléhají mýtům, které znesnadňují odhalení násilného chování a s…

icon Desatero marketingových přikázání

28.6.2007 

Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani vytesána do hliněných desek. Přesto by se jich měli marketéři držet, aby dosáhli Země zaslíbené.- Nebudeš nahlížet na marketing…

Pracovat doma se vyplatí

27.6.2007 

Nedávný výzkum americké vládní agentury Bureau of Labor Statistics ukázal, že zaměstnanci pracující na dálku si vydělají více peněz než jejich kolegové v kancelářích. Proč je tomu tak? A jak by se k…

Víte, jak si udržet zaměstnance?

27.6.2007 

Základem úspěšného udržení zaměstnanců je správný nábor. Znamená to, ptát se v první řadě, jaké dovednosti a specifické vlastnosti jsou třeba ke splnění všech povinností vycházejících z popisu práce.…

Článek v rámci předplatného Nebojte se požádat o pomoc

27.6.2007 

Řada lidí má zábrany požádat okolí o pomoc, i když je příliš zasažena stresem a cítí, že přestává tento problém zvládat. Odkud pramení tyto zábrany? Nejčastěji máme pocit, že když požádáme o pomoc s…

Článek v rámci předplatného icon Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

27.6.2007 

Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do popředí se dostává potřeba vytvářet relevantní e-maily, které osloví přímo jednotlivého zákazníka a budou vytvářet osobní vztah…

icon Efektivní manažer vidí "křehké signály"

26.6.2007 

Základem úspěšného řízení je v dnešním rychle se měnícím obchodním prostředí schopnost zachytit trendy na pracovišti dříve, než se stanou zřejmými. Tvrdí to odbornice na vůdcovství z americké Purdue…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka

26.6.2007 

Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním konkurenčním světě? Je třeba vycházet z toho, že obchodník je profesionál, stejně jako lékař, advokát nebo pilot. A základním…

icon Krotitelé stresů

26.6.2007 

Jak může vůdce lépe řídit stres? Článek přináší rady odborníků z amerického Centra pro kreativní vůdcovství.- Rozpoznávejte signály. Naučte se sledovat reakce vašeho těla na stres. Začne vám rychle…

Článek v rámci předplatného Praha bude hostit Světové setkání koučů

26.6.2007 

Česká asociace koučů (ČAKO) pořádá ve dnech 20. 22. září 2007 v Praze Světové setkání koučů s podtitulem Koučování jako efektivní zvyšování výkonnosti. Půjde o setkání s profesionály z celého světa,…

icon Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

25.6.2007 

Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty. Neměli byste to však přijímat jen jako nutnou součást byznysu. Naopak se snažte zlepšit jednání se…

Článek v rámci předplatného Kdo chce řídit stres, musí znát příčiny

25.6.2007 

S rostoucími požadavky na vedoucí pracovníky stoupá i hladina jejich stresu. Aby vůdcové dokázali řídit negativní dopady stresu, musejí napřed odhalit jejich individuální zdroje. Článek popisuje…

Transformace lidských zdrojů pokračuje

25.6.2007 

Polovina firem na světě je v procesu transformace funkce lidských zdrojů, přičemž se zaměřuje především na zvýšení přínosu HR ke svým obchodním výsledkům. Ukázal to celosvětový výzkum společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak na videoživotopis

25.6.2007 

Ve světě jsou stále běžnější součástí výběru zaměstnanců krátké videoživotopisy, které natáčejí uchazeči o zaměstnání, aby popsali své dovednosti. Samy o sobě práci nezajistí, mohou však být silným…

Výpis 82518265 z celkem 11105