Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Londýn vede v bezdrátových sítích

22.6.2007 

Londýn předběhl New York na pozici světové metropole bezdrátových sítí. Podle výzkumu bezpečnostní společnosti RSA vzrostl počet bezdrátových sítí včetně veřejných přístupových bodů a obchodních…

Článek v rámci předplatného icon Zavolá zpátky?

22.6.2007 

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu zákazník zatelefonuje zpět. Článek proto přináší několik rad, jak motivovat potenciální zákazníka, aby…

Článek v rámci předplatného USA: Nejvíce vydělávají lékaři

22.6.2007 

Z posledních údajů amerického statistického úřadu vyplývá, že pouze jedna z 25 nejlépe placených profesí nevyžaduje od zaměstnanců minimálně bakalářský titul. Většina naopak vyžaduje titul doktora…

icon Lávové kameny zbaví stresu

21.6.2007 

Masáž horkými lávovými kameny se ve světě využívá již po staletí, u nás se však teprve zabydluje. Horké kameny sloužily například americkým Indiánům nebo starým Indům ke stimulaci energetických center…

Evropa se soustředí na řízení talentů

21.6.2007 

Vzhledem ke stárnoucí pracovní síle a prohlubování nedostatku klíčových dovedností bude pro evropské firmy v následujících osmi letech zásadní nalézt způsoby, jak si udržet, správně řídit a přilákat…

Jak maximálně využít školení

21.6.2007 

Jestliže si chcete ze školení odnést co nejvíce, měli byste podniknout určité kroky již předem a také po jeho skončení.Před začátkem školení si ujasněte, jaké výsledky očekáváte a jak je budete…

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře zákaznického servisu

21.6.2007 

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky nezacházejí jako s lidmi. Nechtějí například pochopit důvod pro vrácení produktu, nenaslouchají…

Slušností k efektivní firemní kultuře

21.6.2007 

Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem. Začíná to jednoduchým pozdravem na začátku a konci dne. Měl by si také pamatovat jména lidí, s nimiž pracuje. Pak může…

icon Nepsaná pravidla vedoucí funkce

20.6.2007 

Nepsaná pravidla mohou pro různé lidi znamenat různé věci. Článek přináší rady manažerům, jak správně chápat nejčastější neformální pravidla spojená s vůdcovskou rolí.- Výsledky jsou důležité, ale…

Článek v rámci předplatného icon Fluktuace v zákaznických střediscích

20.6.2007 

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově příchozím se nemusí dostat správného školení, mají nereálná očekávání od své práce, jejich kvalifikace neodpovídá požadavkům…

icon Nenechte se pohltit e-maily

20.6.2007 

Celý den vás bombardují e-mailové zprávy. Často se pak stává, že řešení e-mailů věnujete příliš času, který pak chybí jinde. Článek proto přináší tipy, jak efektivně řídit e-mail.- Pečlivě si vyberte…

Kdo odpovídá za rozvoj kariéry?

19.6.2007 

Podle prezidenta americké personální společnosti MRINetwork Michaela Jalberta bylo pro firmy dříve běžné, že fungovaly jako partneři zaměstnanců při plánování a rozvoji jejich kariéry. Dnes se však…

Američané nedají dopustit na zdravotní benefity

19.6.2007 

Myšlenka platit zaměstnancům zdravotní či životní pojištění, příspěvky v případě zdravotního hendikepu a další benefity vznikla ve snaze snížit náklady na celkové platové ohodnocení zaměstnanců. V…

Otců v domácnosti přibývá

19.6.2007 

Ve Spojených státech stoupá počet mužů, kteří se rozhodli opustit kariéru a stát se rodiči v domácnosti. Ukázaly to poslední údaje z Amerického statistického úřadu. Rodiči na plný úvazek je v současné…

icon Mobilům chybí e-mailové standardy

19.6.2007 

Chybějící standardy brzdí rozvoj e-mailového marketingu na mobilních telefonech. Je tomu tak alespoň ve Spojených státech, jak ukázal výzkum marketingové společnosti Exact Target. V USA je téměř 35…

Výpis 82668280 z celkem 11105