Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pozor na blogy

27.10.2006 

Co mají firmy dělat a naopak nedělat při reakcích na příspěvky o svých produktech a službách v blozích? Robert Cox, konzultant a prezident americké Media Bloggers Association, nabízí několik rad.…

Článek v rámci předplatného icon Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

26.10.2006 

Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to mělo racionální smysl. Platí to i u bot, které dělají puchýře nebo šatů, které nepadnou. Profesorka marketingu Erica Okadová z…

icon Podnikatelem od přírody?

26.10.2006 

Rodí se člověk jako podnikatel, nebo se jím teprve stává svými znalostmi a zkušenostmi během života? Podle studie School of Technological Entrepreneurship (STE) při Northeastern University v americkém…

icon Po stopách vína

26.10.2006 

Především na Moravě se v posledních letech rychle rozvíjí tzv. vinařská turistika. Lidé se vydávají na místa, kde se rodí víno a mohou se o něm více dozvědět. Turistům jsou otevřené vinné sklepy,…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé více sázejí na zdraví

26.10.2006 

Výzkum aliance amerických společností působících v oblasti zaměstnaneckých výhod United Benefit Advisors, jehož se zúčastnila více než tisícovka zaměstnavatelů, naznačil, že programy na podporu zdraví…

icon Plýtvání pracovním časem stojí miliardy

26.10.2006 

Objem promarněného času v zaměstnání klesá, přesto však stojí firmy jen v USA miliardy dolarů. Podle výzkumu společnosti America Online a serveru…

Kam se poděly mé lidské zdroje?

25.10.2006 

Strategické řízení lidských zdrojů si žádá nový pohled. Manažeři by si měli uvědomit, že nejsou jen ve své funkci, ale především v byznysu. Měli by dokázat propojit své priority s obchodními procesy,…

Když je šéf tyran

25.10.2006 

I tu nejlepší práci může zkazit nepříjemný šéf. Neshodám s nadřízenými se nedá vyhnout vždy, neměly by však přesahovat únosnou mez. Nic se nevyřeší ani tím, když budete svého šéfa přehlížet. Důležité…

icon Budování značky vyžaduje příběh

25.10.2006 

Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování značek. Koncept nazývaný holistické prodejní nabídky (HSP) se snaží předávat informace s celým kontextem. V současné době se…

icon Nový pohled

24.10.2006 

Inovace vyžaduje schopnost dívat se na svět a vidět možnosti. Autoři knihy The Leader's Edge o řízení složitých výzev Chuck Palus a David Horth vysvětlují, že dnešní doba nutí lidi rychle procházet…

icon Sedm smrtelných hříchů newsletterů

24.10.2006 

Newslettery mohou být skvělé komunikační nástroje, chce to ale práci. Článek shrnuje základní problémy, newsletterů a několik tipů, jak je odstranit.- Příliš nudný obsah. Některé newslettery čtenáře…

icon Důvěra základem komunikace

24.10.2006 

Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být především důvěryhodný. Od chvíle, kdy zašlete do firmy svůj životopis až po konkrétní pracovní funkci, je…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů pro direct mail

23.10.2006 

Odezva příjemců direct mailu se zpravidla pohybuje v řádu jednotek procent. Lze ji však i několikanásobně zvýšit. Článek přináší sedm rad.- Podpora dalšími aktivitami. Reklamní sdělení by mělo…

Méně peněz, více školení

23.10.2006 

Evropští zaměstnanci se v příštím roce nedočkají příliš velkého růstu mezd, budou však mít více příležitostí pro vzdělávání a osobní rozvoj. Ukázal to výzkum společnosti Mercer Human Resource…

icon Virtuální firmy stojí na kvalitních lidech

23.10.2006 

Z americké Kalifornie přichází nový trend virtuálních farmaceutických firem. Podnikatelé zde využívají technologií práce na dálku, virtuálních týmů a internetových obchodních modelů, aby zákazníkům…

Výpis 88218835 z celkem 11105