Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Z průměru na výsluní

10.10.2006 

Článek shrnuje sedm principů, jak změnit váš byznys z průměrného na skvělý.- Měli byste znát, za čím si váš byznys stojí a tyto hodnoty dodržovat. Dnešního zákazníka již nezajímá jen to, co prodáváte.…

icon Když dojde inspirace - 6 tipů pro newslettery

9.10.2006 

Publikování firemního newsletteru může být velmi náročné, pokud mají marketéři řadu dalších povinností. Může se také stát, že jim dojdou nápady. V takovém případě by však neměli propadat panice.…

Dospělý se nemůže učit jako dítě

9.10.2006 

Na trhu se objevuje stále více metod a učebnic, které slibují zázračně snadné studium cizích jazyků. Často tvrdí, že využívají…

icon Má vaše porada smysl?

9.10.2006 

Trocha přípravy může změnit vaše neefektivní a nudné porady v užitečné nástroje. Článek přináší několik rad skrytých v citátech slavných osobností. Porady se možná staly živou formou schopnou svolávat…

Práce z domova je stále běžnější

9.10.2006 

Možnost práce z domova, satelitních kanceláří a dalších míst mimo firmy se ve světě stává běžným standardem. Výzkum americké outsourcingové společnosti Yoh například odhalil, že většina manažerů…

Berte vážně bezpečnostní školení

9.10.2006 

Pokud firma chce, aby její zaměstnanci brali vážně školení o bezpečnosti, musí je nejprve brát vážně management. Management, který dává svým postojem najevo, že bezpečnostní školení je drahá nutnost,…

icon 4 kroky k úspěšné prezentaci

6.10.2006 

Z veřejného vystupování má řada lidí strach. Obává se, že bude vypadat špatně, budou ji kritizovat a odmítat nebo přijde o obchodní příležitosti a přátele, protože zapomene, co chtěla vůbec říci. Při…

Zaměstnavatelé podceňují zdravotní benefity

6.10.2006 

Američtí zaměstnavatelé podceňují roli zdravotních benefitů pro udržení kvalitních zaměstnanců. Ukázaly to výzkumy konzultační společnostiWatson Wyatt. Podle tudie Strategic Rewards (Strategické…

icon Mýty o firemní identitě

5.10.2006 

Pohledy na firemní identitu v oblasti e-komerce zahrnují několik běžných mýtů. Jedná se zejména o předpoklad, že velké peníze koupí firmě velké jméno nebo že zákazníci jsou jen stádo ovcí, které…

Zdravotní benefity důležitější než vyšší platy

5.10.2006 

Ve Spojených státech sice rostou mzdy, nedaří se jim však udržet krok s rychle stoupajícími životními náklady. Většina lidí tak má pocit, že je chudší. Přesto by více než vyšší plat uvítala lepší…

Jak řídit starší zaměstnance

5.10.2006 

Stárnoucí pracovní síla klade na manažery nové nároky při řízení lidí. Mladí manažeři mají navíc zcela jiný…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte se pohltit prezentací

4.10.2006 

I ti nejzkušenější profesionálové se často chytají do pastí, které skýtají obchodní prezentace. Tráví dlouhé hodiny přípravou na svá vystoupení, přičemž často ztrácejí přehled o základních věcech.…

icon Textové zprávy mají velkou budoucnost

4.10.2006 

Společnosti od řetězců s rychlým občerstvením po výrobce aut či jiného spotřebního zboží na celém světě začínají stále více využívat textové reklamy v mobilních telefonech, aby oslovily své cílové…

Hudba v práci zvyšuje produktivitu

3.10.2006 

Desítky milionů lidí na celém světě vlastní přenosná zařízení pro přehrávání hudby, není proto divu, že si je nosí i na pracoviště. Podle nedávného výzkumu americké společnosti Spherion se 79 procent…

icon Tři dimenze vyjednávání

3.10.2006 

Vyjednávání představuje stále běžnější součást života efektivních manažerů, říkají profesoři James Sebenius a David Lax z Harvard Business School. Ve své nové knize 3-D Negotiation (3-D vyjednávání)…

Výpis 88668880 z celkem 11105