Call centra jsou stresující
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás hlubší podklady. Studie Švédky Kerstin Normanové však přinesla řadu zajímavých poznatků. Absolventka…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás hlubší podklady. Studie Švédky Kerstin Normanové však přinesla řadu zajímavých poznatků. Absolventka…
Australští výkonní ředitelé mají rádi zábavu a riskování. Převyšují tím například své americké kolegy. Ukázala to první studie popisující australské topmanažery, kterou zpracovala společnost Hogan…
Polovina evropských pracovníků se domnívá, že zaměstnavatelé diskriminují starší zaměstnance. Ukázal to aktuální výzkum personální společnosti Monster, jehož se zúčastnilo více než osm tisíc…
Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně negativní vliv na vnímání obchodních značek. Ukázal to alespoň aktuální výzkum amerických společností TeaLeaf Technology a Harris…
Diskriminace zaměstnanců na základě tělesné váhy je ve Spojených státech ožehavým tématem. Nedávné rozhodnutí federálního odvolacího soudu však dalo zaměstnavatelům více volnosti v propouštění…
Než začnete psát svůj obchodní plán, měli byste věnovat čas určitému výzkumu a přípravě jednotlivých částí. Článek shrnuje deset doporučení.- Prozkoumejte veškeré relevantní části. Ujistěte se, že…
Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu. Mezi jeho výhody patří možnost sledovat specifická publika a jednoduše měřit návratnost investic. Navíc má narozdíl od…
Američtí zaměstnavatelé na jedné straně propagují zdravý životní styl, na druhé straně však vybavují pracoviště automaty s nezdravými potravinami a většina oslav na pracovištích také zahrnuje nezdravé…
V dnešním tvrdém konkurenčním světě má řada manažerů tendenci chovat se jako vedoucí pes ve smečce, který si svou autoritu prosazuje zastrašováním. Toto instinktivní chování však může být nebezpečné…
Zdánlivě běžné věci, které manažeři dělají, mohou mít zásadní vliv na zaměstnance. Říká to alespoň profesorka Teresa Amabileová z Harvard Business School. V rozhovoru pro časopis Working Knowledge…
Společnost Aspect Software vypracovala spolu s výzkumnou společností Leo J. Shapiro & Associates jedinečnou studii věnovanou zákaznickým střediskům v Evropě. Studie s názvem Aspect Contact Center…
Nikdo nemá příliš v lásce stížnosti. V zákaznických službách jsou ale důležité a dělají vám velkou službu. Většina nespokojených zákazníků odchází a nechává si své důvody pro sebe. Když se tedy někdo…
Mobilní telefony, Game Boye nebo počítače jsou příklady výrobků založených na softwarových platformách ekosystémech, do nichž mohou nezávislé firmy poskytovat další produkty a služby na bázi základní…
Efektivní učení vyžaduje určité základní dovednosti. Jinými slovy se musíme naučit, jak se učit. Článek shrnuje několik tipů, jak tyto dovednosti rozvíjet.- Určete si, co je důležité. To je jedna z…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které je třeba se připravit. Článek uvádí šest doporučení z právě vydané reedice knihy Breda Clevelanda…