Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Call centra jsou stresující

3.10.2006 

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás hlubší podklady. Studie Švédky Kerstin Normanové však přinesla řadu zajímavých poznatků. Absolventka…

icon Australský ředitel se lépe baví a více riskuje

2.10.2006 

Australští výkonní ředitelé mají rádi zábavu a riskování. Převyšují tím například své americké kolegy. Ukázala to první studie popisující australské topmanažery, kterou zpracovala společnost Hogan…

Článek v rámci předplatného Ageismus v Evropě kvete

2.10.2006 

Polovina evropských pracovníků se domnívá, že zaměstnavatelé diskriminují starší zaměstnance. Ukázal to aktuální výzkum personální společnosti Monster, jehož se zúčastnilo více než osm tisíc…

icon Chyby v on-line transakcích podrývají značky

2.10.2006 

Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně negativní vliv na vnímání obchodních značek. Ukázal to alespoň aktuální výzkum amerických společností TeaLeaf Technology a Harris…

Článek v rámci předplatného Obezita ve světle antidiskriminačních opatření

29.9.2006 

Diskriminace zaměstnanců na základě tělesné váhy je ve Spojených státech ožehavým tématem. Nedávné rozhodnutí federálního odvolacího soudu však dalo zaměstnavatelům více volnosti v propouštění…

icon Než začnete s obchodním plánem

29.9.2006 

Než začnete psát svůj obchodní plán, měli byste věnovat čas určitému výzkumu a přípravě jednotlivých částí. Článek shrnuje deset doporučení.- Prozkoumejte veškeré relevantní části. Ujistěte se, že…

Článek v rámci předplatného icon 7 tajemství internetového marketingu

29.9.2006 

Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu. Mezi jeho výhody patří možnost sledovat specifická publika a jednoduše měřit návratnost investic. Navíc má narozdíl od…

Článek v rámci předplatného O zdraví nestačí jen mluvit

29.9.2006 

Američtí zaměstnavatelé na jedné straně propagují zdravý životní styl, na druhé straně však vybavují pracoviště automaty s nezdravými potravinami a většina oslav na pracovištích také zahrnuje nezdravé…

icon 10 důvodů pro přátelský přístup k vedení

27.9.2006 

V dnešním tvrdém konkurenčním světě má řada manažerů tendenci chovat se jako vedoucí pes ve smečce, který si svou autoritu prosazuje zastrašováním. Toto instinktivní chování však může být nebezpečné…

Síla obyčejných praktik

27.9.2006 

Zdánlivě běžné věci, které manažeři dělají, mohou mít zásadní vliv na zaměstnance. Říká to alespoň profesorka Teresa Amabileová z Harvard Business School. V rozhovoru pro časopis Working Knowledge…

icon Evropský index spokojenosti se službami zákazníkům

27.9.2006 

Společnost Aspect Software vypracovala spolu s výzkumnou společností Leo J. Shapiro & Associates jedinečnou studii věnovanou zákaznickým střediskům v Evropě. Studie s názvem Aspect Contact Center…

Článek v rámci předplatného icon Poděkujte za kritiku

27.9.2006 

Nikdo nemá příliš v lásce stížnosti. V zákaznických službách jsou ale důležité a dělají vám velkou službu. Většina nespokojených zákazníků odchází a nechává si své důvody pro sebe. Když se tedy někdo…

icon Softwarové platformy a revoluce v byznysu

26.9.2006 

Mobilní telefony, Game Boye nebo počítače jsou příklady výrobků založených na softwarových platformách ekosystémech, do nichž mohou nezávislé firmy poskytovat další produkty a služby na bázi základní…

Naučte se učit

26.9.2006 

Efektivní učení vyžaduje určité základní dovednosti. Jinými slovy se musíme naučit, jak se učit. Článek shrnuje několik tipů, jak tyto dovednosti rozvíjet.- Určete si, co je důležité. To je jedna z…

icon Nové trendy v zákaznických službách

26.9.2006 

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které je třeba se připravit. Článek uvádí šest doporučení z právě vydané reedice knihy Breda Clevelanda…

Výpis 88818895 z celkem 11105