Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Jak si zvýšit emoční inteligenci

8.9.2006 

Emoční inteligence znamená souhrn emočních dovedností, které nám pomáhají dosáhnout toho, co chceme, cítit se spokojeně a být v souladu s lidmi kolem nás i sami se sebou. Stále častěji se o ní hovoří…

E-screening může být zrádný

7.9.2006 

On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného icon 10 cest k lepšímu vůdcovství

7.9.2006 

Ať už si to uvědomujeme, nebo ne, na určité úrovni každý z nás někoho vede. Má proto smysl zdokonalovat si vůdcovské dovednosti. Článek popisuje deset rad, jak se stát silnějším vůdcem.- Mějte jasnou…

icon Populární mýty o víně

7.9.2006 

Slovenský publicista a odborník na víno Martin Mráz upozorňuje na základní mýty o oblíbeném moku.- Odsuzování šroubovacího uzávěru. Budoucnost naopak patří moderním způsobům zavírání lahví s vínem.…

Článek v rámci předplatného icon Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

7.9.2006 

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v němž se bude angažovanost rodit a…

Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

6.9.2006 

Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký objem práce. Máte problém? Pořiďte si kouče. Dnes však pomáhá i úspěšným manažerům, aby byli ve své oblasti ještě…

Zaměstnanecké výhody pomáhají

6.9.2006 

Studie americké Florida State University prokázala na vzorku téměř 20 000 zkoumaných organizací, že zaměstnanecké výhody mají výrazně pozitivní vliv na chod firem. Zejména podpora pružných mezd a…

icon Stydlivý zaměstnanec nemusí být špatný

6.9.2006 

Každý se ve svém životě setká se stydlivými lidmi. Jsou to ti, kteří vás sami neoslovují a vy se jim často vyhýbáte také, protože ani nevíte, že existují. Možná si také myslíte, že chtějí, abyste si…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

6.9.2006 

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…

Pět přímých cest ke ztrátě kvalitních zaměstnanců

5.9.2006 

Spojené státy si v souvislosti s odchodem silné poválečné generace do důchodu začaly rychle uvědomovat, jak důležité bude udržet si v budoucnosti kvalitní zaměstnance. Pokud si ale firma chce udržet…

icon Ženy financují kreativně

5.9.2006 

Ženy-podnikatelky, které využívají výhod všech finančních příležitostí a financují kreativně, dokáží rychleji rozvíjet své firmy. Ukázala to společná studie výzkumníků z americké Babson College, Wake…

icon Není koučování jako koučování

5.9.2006 

Koučové především pomáhají manažerům zdokonalovat jejich styl řízení tím, že je učí rozumět jejich vlivu na ostatní, motivovat podřízené a vytvářet pozitivní vztahy. Mají však mnohem širší záběr.…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

5.9.2006 

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…

Mozek oceňuje učení

4.9.2006 

Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke zdokonalování budoucího rozhodování. Nová studie Fakulty obrazové neurovědy z Londýnské univerzity navíc odhalila, že lidský…

Článek v rámci předplatného icon Od oslovení po nákup

4.9.2006 

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci, protože má i odlišné cíle. Cílem…

Výpis 89418955 z celkem 11105