Jak si zvýšit emoční inteligenci
Emoční inteligence znamená souhrn emočních dovedností, které nám pomáhají dosáhnout toho, co chceme, cítit se spokojeně a být v souladu s lidmi kolem nás i sami se sebou. Stále častěji se o ní hovoří…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Emoční inteligence znamená souhrn emočních dovedností, které nám pomáhají dosáhnout toho, co chceme, cítit se spokojeně a být v souladu s lidmi kolem nás i sami se sebou. Stále častěji se o ní hovoří…
On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…
Ať už si to uvědomujeme, nebo ne, na určité úrovni každý z nás někoho vede. Má proto smysl zdokonalovat si vůdcovské dovednosti. Článek popisuje deset rad, jak se stát silnějším vůdcem.- Mějte jasnou…
Slovenský publicista a odborník na víno Martin Mráz upozorňuje na základní mýty o oblíbeném moku.- Odsuzování šroubovacího uzávěru. Budoucnost naopak patří moderním způsobům zavírání lahví s vínem.…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v němž se bude angažovanost rodit a…
Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký objem práce. Máte problém? Pořiďte si kouče. Dnes však pomáhá i úspěšným manažerům, aby byli ve své oblasti ještě…
Studie americké Florida State University prokázala na vzorku téměř 20 000 zkoumaných organizací, že zaměstnanecké výhody mají výrazně pozitivní vliv na chod firem. Zejména podpora pružných mezd a…
Každý se ve svém životě setká se stydlivými lidmi. Jsou to ti, kteří vás sami neoslovují a vy se jim často vyhýbáte také, protože ani nevíte, že existují. Možná si také myslíte, že chtějí, abyste si…
Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…
Spojené státy si v souvislosti s odchodem silné poválečné generace do důchodu začaly rychle uvědomovat, jak důležité bude udržet si v budoucnosti kvalitní zaměstnance. Pokud si ale firma chce udržet…
Ženy-podnikatelky, které využívají výhod všech finančních příležitostí a financují kreativně, dokáží rychleji rozvíjet své firmy. Ukázala to společná studie výzkumníků z americké Babson College, Wake…
Koučové především pomáhají manažerům zdokonalovat jejich styl řízení tím, že je učí rozumět jejich vlivu na ostatní, motivovat podřízené a vytvářet pozitivní vztahy. Mají však mnohem širší záběr.…
Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…
Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke zdokonalování budoucího rozhodování. Nová studie Fakulty obrazové neurovědy z Londýnské univerzity navíc odhalila, že lidský…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci, protože má i odlišné cíle. Cílem…