Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Šest otázek efektivního koučování

28.4.2006 

Z manažerského pohledu je úkolem koučování nahradit neefektivní chování smysluplnějším a vhodnějším. Od koučovaných si to žádá přijetí jiného pohledu na věc a opuštění starých vzorců chování. Vůdci…

Článek v rámci předplatného I dobrého zaměstnance zničí špatný šéf

27.4.2006 

I příkladní zaměstnanci se mohou stát negativními a neproduktivními, pokud mají hrubé a méně duchaplné nadřízené. Ukázala to studie University of Florida . Vedoucí výzkumu profesor Timothy Judge…

Nebojte se být za hlupáka

27.4.2006 

Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér…

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

27.4.2006 

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět základních chyb, kterým je třeba se v tomto odvětví vyhnout:- Poskytování služeb zákazníkům není…

icon Hannibal, marketingový vůdce

26.4.2006 

I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského vojevůdce Hannibala, který v letech 218 až 202 př.n.l. ohrožoval Řím v druhé punské válce. Zejména, pokud se snaží proniknout…

icon Několik tipů pro efektivní porady

26.4.2006 

Jak produktivní jsou vaše porady? Soustředíte se v jejich průběhu na agendu, nebo se více koncentrujete na to, jak udělat z prázdného plastového kelímku co nejvíce malých kousků? Možná si připadáte,…

Zaměstnanci mění hodnoty

25.4.2006 

Většinu britských zaměstnanců dnes nemotivují profesionální ambice, ale záležitosti životní stylu, jako je čas trávený s rodinou, dovolená a spokojenost. Ukázaly to výsledky průzkumu společnosti MORE…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

25.4.2006 

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do svých programů zaměstnaneckých výhod. Snaží se tak zajistit orientaci na zákazníka, zdokonalovat kvalitu procesů a vytvářet…

Školení začíná na konci

25.4.2006 

Školitelé si někdy příliš brzy oddechnou, že jejich kurz již skončil a účastníci odcházejí zpátky do práce. Konec školení však neznamená konec práce školitele. Naopak se jedná o klíčové stádium, kdy…

icon Jak zkombinovat role vůdce a kouče

24.4.2006 

Vedoucí pracovníci, kteří mají zároveň funkci kouče svých zaměstnanců, čelí složitějšímu kombinování svých rolí a odpovědností než externí kouči. Konzultantka Sharon Ting z amerického Centra pro…

Článek v rámci předplatného icon Lepší on-line komunikace má smysl

24.4.2006 

Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba platit za pronájem budov, údržba webu stojí minimální prostředky. Internet je navíc pohodlný a efektivní, a on-line tak…

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

Umíte řídit různé generace?

21.4.2006 

Řízení vícegenerační pracovní síly je samo o sobě umění. Mladí zaměstnanci chtějí mít rychlý vliv, střední generace potřebuje věřit svému poslání a nejstarší zaměstnanci nemají rádi nerozhodnost.…

icon Jen růžové to může být

20.4.2006 

Svěží růžové víno má v Čechách stále více obdivovatelů. Růžák se dá pít jako aperitiv před pozdní večeří nebo příjemný nápoj na závěr pěkného dne. Měl by být mladý, svěží, suchý, s originální lehkou…

icon Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

20.4.2006 

Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo nekupuje koučování, poradenství nebo finanční plánování. Kupuje dvě jiné věci vás a řešení svého problému.Lidé kupují nějakou…

Výpis 92419255 z celkem 11105