Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak správně vkročit do vyjednávání

11.4.2006 

Pokud chcete vyjednávat jako vítězové, musíte se velmi dobře připravit. Konkrétně je třeba věnovat pozornost sedmi klíčovým oblastem:- Zkontrolujte, zda jste v situaci vhodné pro vyjednávání. Jde o…

Stáří má zelenou

10.4.2006 

Demografické ukazatele hovoří jasně: přibývá starých lidí a mladých, kteří by je měli nahradit, je nedostatek. Výsledkem této situace je téměř ve všech vyspělých zemích rychlý vzestup výše nákladů na…

Faktory vůdcovské motivace

10.4.2006 

Úkolem vůdců je dosahovat výsledků, k čemuž je potřeba pomoci druhých lidí. Zásadní roli proto hraje schopnost motivovat. Jestliže chcete porozumět motivaci a dokázat ji denně aplikovat v konkrétních…

Článek v rámci předplatného icon Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)

10.4.2006 

Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing Excelence, která shrnuje padesát základních pravidel této marketingové disciplíny. Článek shrnuje první polovinu z nich.…

icon Vůdcovství - hledání rovnováhy

7.4.2006 

Pěstování zdravých rostlin vyžaduje správný přísun vody, světla, hnojiv, péče a pozornosti. Příliš vody nebo příliš málo každé z jmenovaných ingrediencí rostliny poškodí. Podobně se i obchodní vůdci…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové prvky marketingového plánu

7.4.2006 

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba vědět, že marketingový plán je živý dokument. Začíná jako strukturovaný plán vycházející z průzkumů, konkurenčního prostředí a…

Motivační plakáty nejsou jen neúčinné

6.4.2006 

Řada lidí pracujících doma odmítá zdobit svou domácí kancelář motivačními plakáty. Připomínají jim totiž dny strávené v minulých zaměstnáních, kde byly motivační plakáty běžnou součástí firemní…

Článek v rámci předplatného icon Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

6.4.2006 

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…

Pozor na malé věci, které vedou zaměstnance k odchodu

6.4.2006 

I malé projevy přezírání zaměstnanců mohou způsobit velké problémy. Představte si například šéfa, který nervózně poklepává prsty vždy, když přijde zaměstnanec s nějakou novou myšlenkou nebo…

icon Co obnáší efektivní řízení změn

5.4.2006 

Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet atmosféru obchodu

5.4.2006 

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat emocionální odezvy, které utvářejí povědomí o značkách a mají vliv i na to, jaký čas stráví zákazník v…

icon Nadávat či nenadávat?

5.4.2006 

Je hrubá mluva přijatelnou formou komunikace na pracovišti? Některá pracoviště ji respektují a dokonce očekávají. Pokud nějaký zaměstnanec nikdy nenadává, považují ho za divného. Psychologové…

icon Příliš mnoho reklamy škodí

4.4.2006 

Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější údaje Světového centra pro výzkum reklamy ukazují, že městského člověka dnes osloví až 3 500 reklam denně, průměrně jedna…

Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?

4.4.2006 

Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…

icon Pozor na běžné chyby obchodních plánů

3.4.2006 

Při sestavování obchodních plánů je důležité nezapomenout na žádnou z nutných položek. Zároveň je však také třeba vyhnout se základním chybám. Článek proto shrnuje zásadní chyby při vytváření…

Výpis 92719285 z celkem 11105