Jak správně vkročit do vyjednávání
Pokud chcete vyjednávat jako vítězové, musíte se velmi dobře připravit. Konkrétně je třeba věnovat pozornost sedmi klíčovým oblastem:- Zkontrolujte, zda jste v situaci vhodné pro vyjednávání. Jde o…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Pokud chcete vyjednávat jako vítězové, musíte se velmi dobře připravit. Konkrétně je třeba věnovat pozornost sedmi klíčovým oblastem:- Zkontrolujte, zda jste v situaci vhodné pro vyjednávání. Jde o…
Demografické ukazatele hovoří jasně: přibývá starých lidí a mladých, kteří by je měli nahradit, je nedostatek. Výsledkem této situace je téměř ve všech vyspělých zemích rychlý vzestup výše nákladů na…
Úkolem vůdců je dosahovat výsledků, k čemuž je potřeba pomoci druhých lidí. Zásadní roli proto hraje schopnost motivovat. Jestliže chcete porozumět motivaci a dokázat ji denně aplikovat v konkrétních…
Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing Excelence, která shrnuje padesát základních pravidel této marketingové disciplíny. Článek shrnuje první polovinu z nich.…
Pěstování zdravých rostlin vyžaduje správný přísun vody, světla, hnojiv, péče a pozornosti. Příliš vody nebo příliš málo každé z jmenovaných ingrediencí rostliny poškodí. Podobně se i obchodní vůdci…
Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba vědět, že marketingový plán je živý dokument. Začíná jako strukturovaný plán vycházející z průzkumů, konkurenčního prostředí a…
Řada lidí pracujících doma odmítá zdobit svou domácí kancelář motivačními plakáty. Připomínají jim totiž dny strávené v minulých zaměstnáních, kde byly motivační plakáty běžnou součástí firemní…
Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…
I malé projevy přezírání zaměstnanců mohou způsobit velké problémy. Představte si například šéfa, který nervózně poklepává prsty vždy, když přijde zaměstnanec s nějakou novou myšlenkou nebo…
Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…
Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat emocionální odezvy, které utvářejí povědomí o značkách a mají vliv i na to, jaký čas stráví zákazník v…
Je hrubá mluva přijatelnou formou komunikace na pracovišti? Některá pracoviště ji respektují a dokonce očekávají. Pokud nějaký zaměstnanec nikdy nenadává, považují ho za divného. Psychologové…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější údaje Světového centra pro výzkum reklamy ukazují, že městského člověka dnes osloví až 3 500 reklam denně, průměrně jedna…
Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…
Při sestavování obchodních plánů je důležité nezapomenout na žádnou z nutných položek. Zároveň je však také třeba vyhnout se základním chybám. Článek proto shrnuje zásadní chyby při vytváření…