Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Když podnikatel řídí své lidi

21.2.2006 

Každý podnikatel brzy pochopí, že řízení lidí je sada pravidel a taktik, stejně tak jako umění. Není možné předpokládat, že vás někdo bude následovat automaticky. Nejdůležitější je dokázat zaměstnance…

icon Kolik loajality stojí ztráta zákaznických dat?

21.2.2006 

Ochrana osobních dat je stále důležitější záležitostí pro zákazníky, kteří nechtějí, aby se jejich údaje dostaly do nepovolaných rukou i firmy, které úniky osobních dat zákazníků poškozují. Do jaké…

icon Jak napravovat nedostatky druhých

21.2.2006 

Když přijde na odstraňování nedostatků druhých, manažeři často zjišťují, že je to složitější úkol, než se může na první pohled zdát. Nejčastěji manažeři volí diskusi o nedostatcích s podřízenými. Mezi…

Článek v rámci předplatného icon Technologie mají sloužit zákazníkům

21.2.2006 

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický servis a namísto kýžených informací se dočkala hovoru s počítačovým hlasem, který ji nepochopil nebo se ztratila ve změti…

Šéfové milují práci přesčas

20.2.2006 

Britové pracují déle než všichni ostatní Evropané, výzkumy za poslední rok udávají 36 milionů hodin přesčasů. Zatímco zaměstnanci si na dlouhé přesčasy stěžují, manažeři si to užívají. Tvrdí, že…

Článek v rámci předplatného Jak na efektivitu programů odměňování

20.2.2006 

Tisícovka zaměstnanců americké společnosti Scottsdale Insurance Co. se každoročně účastní speciálních diskusních skupin, v nichž se zabývá efektivitou firemních systémů odměňování. Každý navíc…

Co zvážit, než začnete pracovat v zahraničí

20.2.2006 

Práce v zahraničí je velice lákavá, než se k ní člověk odhodlá, by měl však počítat s možností výskytu určitých problémů a hledání odpovědí na řadu otázek. Otázkou například je, zda po nástupu do…

Článek v rámci předplatného icon Zkušenosti nad zlato

20.2.2006 

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum zákaznických zkušeností s poskytovateli telekomunikačních služeb. Účastnila se jej tisícovka zákazníků a přibližně 400 firem ze…

Článek v rámci předplatného icon Češi a sv. Valentýn

17.2.2006 

Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů na svátek sv. Valentýna. Dotazování probíhalo ve dnech 12. 1. 18. 1. 2006 metodou řízených osobních rozhovorů na…

icon Když pohlaví mění vyjednávání

17.2.2006 

Lidé se často ptají, zda jsou to muži nebo ženy, kdo umí lépe vyjednávat. Výzkumy Harvard Business School však potvrzují, že pohlaví nedokáže člověka primárně předurčit k dobrému jednání. Určitá…

icon Etiketa na poradě

17.2.2006 

Porady mají svá pravidla, nejen pokud jde o organizaci, ale i o společenské chování. V každé firmě či pracovní skupině si můžete stanovit vlastní pravidla, důležité je však, aby je všichni znali a…

icon Je obchodní partnerství pro vás to pravé?

17.2.2006 

Obchodní partnerství bez dostatečného promyšlení předem je odkázáno ke krachu. Se správným plánováním a uvažováním však může mít výrazný úspěch. Je to nejlevnější a nejjednodušší způsob…

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec musí vědět, proč pracuje

16.2.2006 

Hlavním důvodem, proč se zaměstnanci v práci dostatečně neangažují je skutečnost, že jim nikdo nevysvětlil, proč vlastně v práci jsou a k čemu mohou přispět nechápou tedy strategii svého…

Článek v rámci předplatného icon Poskytují internetové obchody lepší služby?

16.2.2006 

Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné zaměřila i na otázku, zda jsou služby zákazníkům na internetu lepší než v místních obchodech. Odpovídali respondenti z řad…

Intimních vztahů na pracovišti přibývá

16.2.2006 

V USA stoupá počet párů, které se dávají dohromady na pracovištích. Přispívá k tomu skutečnost, že Američané v současné době pracují déle a tvrději než dříve, takže ubývá volného času i sil. Výzkumy…

Výpis 93619375 z celkem 11105